شناسهٔ خبر: 67832870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مطب پزشک عمومی غیرمجاز در شرق گیلان پلمب شد

فرمانده انتظامی لنگرود از پلمب یک مطب پزشک عمومی و دستگیری دو نفر در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شریف رحیمی امروز_پنج شنبه چهارم مرداد_ اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در روند نظارت بر فعالیت اماکن درمانی از فعالیت یک مطب عمومی در شهرستان لنگرود مطلع شدند و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

وی از اعزام پلیس به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر خبر داد و افزود: این مطب به‌دلیل نداشتن مجوز، پلمب و در این خصوص دو نفر نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامتی مردم گفت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

نظر شما