شناسهٔ خبر: 67837896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چرا بانوی ورزشکار یزدی به پارالمپیک اعزام نمی‌شود؟

یزد- ایرنا- برخی کانال‌های خبری یزد از تصمیم برای عدم اعزام "مریم یاورپور" تیرانداز با کمان یزدی به رقابت‌های پارالمپیک که پیشتر موفق به کسب سهمیه آن شده بود، خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سایت های خبری یزد از مشخص نبودن دلیل این تصمیم ناگهانی و انتقاد جامعه ورزش استان در این زمینه خبر دادند و عدم اعزام وی را موجب وارد شد لطمه روحی به ورزشکار و صدمه به اعتبار ورزش استان دانستند و پیگیری موضوع را از سوی مسوولان استان خواستار شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تایید این خبر، تصمیم به اعزام نشدن این ورزشکار را تصمیم کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی تیم ملی اعلام کرد.

چون کمیته ملی پارالمپیک، برای مریم یاورپور، شانس مدال متصور نبوده لذا فرد دیگری جایگزین وی شده است"حمید رضا شیر" افزود: طی یک ماه گذشته پیگیر این موضوع بودیم و از همه ظرفیت‌ها برای حل آن استفاده شد ولی کمیته ملی پارالمپیک، کیفیت را مد نظر قرار داده و فقط با اعزام ورزشکارانی که با نظر کادر فنی، پیش بینی کسب مدال دارند موافقت کرده است.

وی ادامه داد: چون کمیته ملی پارالمپیک، برای مریم یاورپور، شانس مدال متصور نبوده لذا فرد دیگری جایگزین وی شده است .

شیر اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای تغییر تصمیم کمیته پارالمپیک به کار گرفتیم و حتی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان ارشد استان هم به این موضوع ورود کردند اما کمیته ملی پارالمپیک موافقت نکرد.

نظر شما