شناسهٔ خبر: 67829452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پلمب مطب پزشک عمومي غيرمجاز در لنگرود

فرمانده انتظامي لنگرود از پلمب يک مطب پزشک عمومي و دستگيري 2 نفر در اين شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامي لنگرود از پلمب يک مطب پزشک عمومي و دستگيري 2 نفر در اين شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "شريف رحيمي" در گفت‌وگویی به اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي و نظارت بر اصناف در راستاي حفظ سلامتي مردم اشاره كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر مي‌اندازند، برخورد قانوني مي‌كند.

وي در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي در روند نظارت بر فعاليت اماکن درماني از فعاليت يک مطب عمومي  در اين شهرستان مطلع شده و موضوع را مورد پيگيري قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود از اعزام پليس به همراه نماينده نظام پزشکي پس از هماهنگي قضائي به آدرس محل مورد نظر خبر داد و بيان‌داشت: اين مطب به دليل نداشتن مجوز، پلمب و در اين خصوص 2 نفر نيز با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي، ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب و جلوگيري از بروز تخلفات و جرايم صنفي، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما