شناسهٔ خبر: 67829502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۶۲ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ خراسان شمالی جذب شد

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از جذب ۶۲ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ استان خبر داد و گفت: مدیران و بانک‌ها برای جذب حداکثری این منابع اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی ظهر امروز _ پنجشنبه چهارم مرداد _ در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت قانونی معرفی افراد جهت بهره‌مندی از تسهیلات جز ۳ بند "ب" تبصره ۱۸، بانک‌ها پیگیری‌های لازم جهت پرداخت تسهیلات افراد معرفی شده را از طریق مدیران عامل خود انجام دهند.

وی افزود: با توجه به جذب ۶۲ درصدی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ واحدهای تولیدی و خدماتی و مهلت قانونی جذب اعتبارات تا پایان مرداد ماه، دستگاه‌های متولی تلاش و پیگیری لازم را با حضور در بانک‌های عامل داشته باشند تا این جذب به حداکثر برسد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و همراهی نهادها و بانک‌های عامل استان در جذب حداکثری ۱,۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی جز ۳ بند ب تبصره ۲ سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

علی قربانی، مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری خراسان شمالی نیز با اشاره بر اهمیت نظارت بر تسهیلات پرداختی توسط دستگاه و کمیته نظارت استان، تصریح کرد: نهادها و دستگاه‌های متولی باید طرح‌ها را در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش راهبردی و رسته‌های مورد نیاز استان معرفی کنند.

وی عنوان کرد: در مرحله معرفی، نظارت و بررسی کافی برای جلوگیری از هرگونه انحراف را داشته باشند و پس از پرداخت تسهیلات بر ایجاد اشتغال پایدار نیز نظارت داشته باشند.

نظر شما