شناسهٔ خبر: 68422878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران

معرفی دستاوردها ابعاد مثبت و ظرفیت‌های کشور به جوانان ضروری است

اسلامشهر- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بر ضرورت معرفی دستاوردها ابعاد مثبت و ظرفیت‌های کشور به جوانان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان محمد ولی زاده ظهر پنجشنبه، در مراسم معارفه سرهنگ یدالله سلیمانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور حاصل خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده آنان است اظهار کرد: امروز با تلاش جوانان کشور، دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات و ادوات هستیم که مایه مباهات نظام و وحشت دشمنان است.

ولی زاده با بیان اینکه حزب الله یک کشور و دولت نیست بلکه یک اجتماع از جهان اسلام برای خار کردن دشمن است گفت: حزب الله به وسیله‌ی موشک‌ها، تجهیزات، اعتماد و ایمانی که دارد توانست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را ناچیز کند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: خونخواهی مهمان عزیز کشورمان پابرجا است و در زمان مناسب، قطعاً صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین حسینی (ع) افزود: پیاده روی اربعین نشانگر شکوه و اجتماع بی نظیر از قدرت برادران «حشد الشعبی» عراق و قدرت جهان اسلام است.

سردار ولی زاده در ادامه افزود: بسیج یادآور رزمندگی و آمادگی است و همان گونه که بسیج در عرصه‌هایی همچون دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است، امروز نیز باید آمادگی صد در صدی جهت مقابله با هرگونه تعارض و مشکلات را داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی و جهاد تبیین توسط نیروهای بسیج گفت: وظیفه‌ی ما این است که به معرفی دستاوردها، ابعاد مثبت و ظرفیت‌های کشور به جوانان این مرز و بوم بپردازیم.

نظر شما