شناسهٔ خبر: 67822714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت های کشتی لیگ دسته اول پشتوانه خوب تیم ملی است

اصفهان- ایرنا- رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری رقابت های کشتی لیگ دسته اول پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی است و از دل این جوانان خوبی به تیم‌های ملی معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید یاری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی صفاییه مبارکه در جمع خبرنگاران افزود: لیگ دسته اول کشتی کشور با هدف توجه به تیم امید و در رده سنی زیر ۲۳ سال برگزار شد.رقابت های کشتی لیگ دسته اول پشتوانه خوب تیم ملی است

وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول کشتی فرنگی در شهرستان مبارکه ادامه داد: مسابقات کشتی دسته اول در رشته آزاد هم جمعه هفته جاری در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شرایط فنی مسابقات امسال بدلیل قرار گرفتن در آستانه برگزاری مسابقات المپیک، با توجه ویژه به رده سنی جوانان برگزار شد.
وی اضافه کرد: مسابقات لیگ برتر کشتی کشور هم پس از برگزاری المپیک آغاز خواهد شد.
یاری با اشاره به برنامه‌ ریزی خوب باشگاه سپاهان و هیات کشتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سپاهان از چند سال گذشته در رشته کشتی فعالیت خود را آغاز کرده است و آکادمی های خوبی را در رده‌های پایه تاسیس کره که بدون شک این موضوع به کشتی اصفهان کمک خوبی می‌کند.
وی بیان کرد: تیم کشتی سپاهان در لیگ برتر ۲ سال گذشته مقام قهرمانی را بدست آورد و امروز هم در این مسابقات فارغ از نتیجه، یک تیم منسجم و یک دستی را به میدان آورد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که مسوولان باشگاه سپاهان همچنان از کشتی حمایت کنند تا در آینده شاهد شکوفایی بیشتر کشتی فرنگی اصفهان باشیم.
به گزارش ایرنا، پرونده مسابقات کشتی فرنگی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم شهید طهرانی مقدم نیروی هوا فضای سپاه تهران بسته شد و این تیم در دیدار نهایی با نتیجه ۶ بر ۴ موفق به شکست تیم کشتی سپاهان اصفهان شد و گل گهر سیرجان هم به مقام سوم رسید.

نظر شما