شناسهٔ خبر: 67795120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش ۴۵درصدی نرخ سرویس مدارس تهران در سال تحصیلی جدید

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از افزایش ۴۵درصدی نرخ سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شادی مالکی روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: این افزایش نسبت به نرخ پایه سال گذشته تعیین شده که حداقل ۱۲ میلیون و حداکثر ۲۷میلیون تومان
براساس مصوبه شورا و بر اساس کیفیت خودرو خواهد بود.

وی با اینکه در سال جاری آمار دانش‌آموزان ۱۷۵ هزار نفر به شهرداری اعلام شده است، گفت: تاکنون ۲۲هزار نفر برای سرویس مدارس در سامانه سپند نام نویسی کرده اند و ۱۲۰ شرکت هم اعلام آمادگی کرده اند تا مسوولیت خدمات رسانی سرویس مدارس را برعهده گیرند.

به گفته مالکی، همچنین کرایه جابجایی دانش آموزان بر اساس ضریب مسولیتی تعیین می شود یعنی برای دانش آموزان استثنایی، دانش آموزان ابتدایی و دبیرستانی ضریب مسئولیتی وجود خواهد داشت.

وی گفت: از آنجاییکه مسئولیت سرویس مدارس امسال برعهده شهرداری تهران گذاشته شده است برابر مصوبه شورا تمامی شرکت های که بخواهند جابجایی دانش آموزان و سرویس مدارس را برعهده بگیرند حتما باید مجوز دریافت کنند.

مالکی ادامه داد برابر آیین نامه همچنین خودروهایی که بصورت شرکت های مجازی فعال هستند هم باید مجوز اخذ کنند و البته در این خصوص مکاتبه ای با این شرکت ها خواهیم داشت.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران با بیان اینکه والدین هم می توانند مشکلات خود را به شهرداری اعلام کنند، تاکید کرد: در صورت رضایت والدین، می توانند از خودرو برقی برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

نظر شما