شناسهٔ خبر: 67791728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تعطیلی ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه ۴ مرداد/ شعب منتخب بانک‌ها فعال است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: ادارات این استان به دلیل گرمای بی سابقه هوا و در راستای مدیریت مصرف برق پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، سید مجتبی آل‌یاسین اظهار کرد: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، بر اساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه چهارم مرداد تعطیل خواهند بود.

وی افزود: شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۱ صبح فعال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ادارات این استان به دلیل گرمای بی سابقه هوا و در راستای مدیریت مصرف برق پنجشنبه چهارم مردادماه تعطیل شدند.

آل یاسین ادامه داد: کلاس‌های ترم تابستانی دانشگاه‌های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است.

وی تصریح کرد: مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند ادارات کل گمرک، امورم مالیاتی، تأمین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی و … لازم است به صورت کشیک ارائه خدمات کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، از جمله دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

نظر شما