شناسهٔ خبر: 67772811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشگاه سه هزار نفری تبریز آماده بهره‌برداری است

تبریز- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ورزشگاه سه هزار نفری شهرک شهید بهشتی با هدف ارتقای سرانه ورزشی این شهر با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه آماده بهره‌برداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، «سامان احمدزاده» افزود: طرح بازسازی این ورزشگاه واقع در حوزه استحفاظی منطقه۶ شهرداری با هدف ارتقای سرانه های ورزشی تبریز با مساحت ۶ هزار و ۸۲۵ مترمربع اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز از آغاز تیر ماه امسال، افتتاح طرح های شهری در روزهای سه شنبه هر هفته را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: بر همین اساس این ورزشگاه فردا به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ۵۵ طرح ورزشی از سال گذشته در این شهر آغاز شده و برخی از این طرح ها به بهره برداری رسیده است، گفت: عملیات عمرانی طرح های شهری و ورزشی بی وقفه ادامه دارد به طوری که شهرداری تبریز با توجه به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه ورزش اختصاص داده است.

احمدزاده، ادامه داد: پردیس فرهنگ و رسانه، پارک رجایی شهر، سالن چندمنظوره فضیلت، سالن ورزشی پارک کوهستان و پارک‌ شهید خلیل فاتح ابوذر در روز سه شنبه هفته اول و فرهنگسرای شهدای لاله عباسی و سالن چند منظوره شمس در هفته دوم تیر ماه به بهره‌برداری رسیدند.

کلانشهر ۲ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

نظر شما