شناسهٔ خبر: 67772630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان خبر داد

اختصاص ۵۲۶ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان گفت: بنیاد مستضعفان استان ۵۲۶ هکتار زمین جدید برای ساخت مسکن در این استان نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمحمد حسینی صبح امروز- دوشنبه یکم مرداد- در جلسه شورای عالی مسکن استان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان استان ۵۲۶ هکتارزمین جدید برای ساخت مسکن در نظر گرفته و پیگیری‌ها برای اختصاص این میزان زمین انجام شده است.

وی با بیان اینکه طبق توافق‌های صورت گرفته مقرر شده است که این مقدار زمین برای ساخت مسکن در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار گیرد، افزود: با تخصیص این بخش، مشکل کمبود زمین حل شده و ساخت مسکن جدید در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در ادامه این جلسه بیان کرد: در دولت سیزدهم متعهد به ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان بودیم که در حال حاضر بالغ بر ۶۳ هزار واحد مسکونی در دست اقدام است.

با تاکید بر اینکه حدود ۹۰ درصد برنامه‌ریزی سه ساله دولت سیزدهم اجرایی شده است، ادامه داد: در جهت تسریع تسهیلات‌دهی بانک‌ها به افراد متقاضی برای مسکن تاکید شده است، همچنین بانک‌ها موظف به پیگیری پرونده افرادی که در پرداخت اقساط تأخیر دارند، نیز هستند.

نظر شما