شناسهٔ خبر: 67742446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

کرمانشاه جزو استان‌های موفق در زمینه کاهش جرائم بوده‌ است

فاطمه کمانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش معنادار ۱۸ درصدی وقوع انواع جرائم در کرمانشاه طی یکسال اخیر، گفت: با اجرای برنامه‌های در دست اقدام، قطعا کاهش جرائم در استان ادامه پیدا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 سردار مهدی حاجیان، امروز(۳۰ تیر) در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: از اوایل سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای کنترل و کاهش جرائم در استان کرمانشاه انجام و برنامه‌های زیادی را با تدابیر فرمانده فراجا عملیاتی کردیم.

وی ادامه داد: به فضل الهی و با تلاش همه همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی کرمانشاه، توانسته‌ایم یکی از استان‌های موفق در حوزه کاهش جرائم سطح کشور باشیم.

حاجیان افزود: در ماه‌های ابتدای سال گذشته رشد جرائم استان کرمانشاه به ۱۳ درصد می‌رسید که خوشبختانه با برنامه‌های انجام شده و تلاش و مجاهدت شبانه روزی همه همکاران پرتلاشم این رشد متوقف و تا پایان سال گذشته به منفی سه درصد رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی جرائم در استان بویژه سرقت، خاطرنشان کرد: امروز بسیار خرسندم که به مردم شریف کرمانشاه اعلام کنم وقوع جرم در این استان طی ۱۴ ماه اخیر نسبت به سال‌های قبل حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: دست تک تک همکارانم را می بوسم که تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند که امروز این توفیق و موفقیت که متعلق به خودشان است حاصل شود و بازهم به همه شهروندان یادآوری می‌کنم که نیروهای پلیس مجاهدانه برای امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کنند.

حاجیان با بیان اینکه پلیس هدفی جز خدمت به مردم و امنیت و اقتدار جامعه ندارد، گفت: انشاالله تلاش می‌کنیم امنیت فعلی را ارتقاء بخشیده و زمینه‌ای فراهم کنیم که رضایت عموم شهروندان بیش از گذشته جلب شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت فعالیت از سوی نیروهای پلیس کرمانشاه طی چهار دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری خبر داد.

 حاجیان ادامه داد: در این انتخابات که هر کدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود نیروهای پلیس با همه توان پای کار بودند و توانستند به عالی‌ترین شکل ممکن از آراء مردم صیانت و امنیت حوزه‌ها و شعب اخذ رای را به بهترین نحو حفظ کنند.

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع چهار دوره انتخاباتی که در ماه های اسفند سال گذشته و اردیبهشت و تیر امسال برگزار شد، بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت خدمت از سوی پلیس کرمانشاه به ثبت رسید تا با موفقیت این ماموریت های مهم را به سرانجام رسانده باشد.

آمادگی برای ایام اربعین

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماموریت اربعین، یادآوری کرد: کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا و قدمگاه زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رفته رفته آماده میزبانی از زائران آن حضرت می‌شود و در این میان پلیس نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر این همایش بین المللی مذهبی دارد.

 حاجیان ادامه داد: پلیس در سال‌های اخیر با حفظ امنیت زائران و فراهم کردن شرایط برای تردد هرچه آسان‌تر زوار خوش درخشیده و امسال هم نیروهای پلیس با همه توان و با نگاهی اعتقادی پای کار خواهند بود تا به فضل الهی ماموریت اربعین امسال هم با موفقیت انجام و برگ زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار پلیس کرمانشاه اضافه شود.

حاجیان در پایان ابراز رضایت رهبر فرزانه انقلاب از مجموعه اقدامات پلیس در ماموریت های یاد شده را افتخاری بزرگ برای خانواده فراجا دانست و گفت: تلاش می کنیم با اقدامات صورت گرفته همچنان رضایت معظم له را جلب کنیم و در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام

نظر شما