شناسهٔ خبر: 67745047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رشد جرائم در کرمانشاه منفی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی انتظامی استان، رشد جرائم متوقف و تا پایان سال گذشته به منفی سه درصد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان ظهر امروز _شنبه سی‌ام تیر _ در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: از اوایل سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای کنترل و کاهش جرایم در استان کرمانشاه انجام دادیم و برنامه‌های زیادی را با تدابیر فرمانده فراجا عملیاتی کردیم.

وی افزود: به فضل الهی و با تلاش همه همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی کرمانشاه، توانسته‌ایم یکی از استان‌های موفق در حوزه کاهش جرایم سطح کشور لقب بگیریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در یکی دو ماه ابتدایی سال گذشته، رشد جرایم استان کرمانشاه به ۱۳ درصد می‌رسید که با برنامه‌های انجام‌شده و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی همه همکاران پرتلاشم این رشد متوقف شد و تا پایان سال گذشته به منفی سه درصد رسید.

سردار حاجیان با اشاره به تداوم سیر نزولی جرایم در استان به‌ویژه سرقت، اضافه کرد: امروز بسیار خرسندم که به مردم شریف کرمانشاه اعلام کنم وقوع جرم در این استان طی ۱۴ ماه اخیر نسبت به سال‌های قبل حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: دست تک‌تک همکارانم را می‌بوسم که تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند که امروز این توفیق و موفقیت که متعلق به خودشان است حاصل شود و بازهم به همه شهروندان یادآوری می‌کنم که نیروهای پلیس مجاهدانه برای امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس هدفی به جز خدمت به مردم و امنیت و اقتدار جامعه ندارد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم امنیت فعلی را ارتقا بخشیم و زمینه‌ای فراهم کنیم که رضایت عموم شهروندان بیش از گذشته جلب شود.

ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت فعالیت از سوی پلیس در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس

سردار حاجیان از ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت فعالیت از سوی نیروهای پلیس کرمانشاه طی چهار دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست‌جمهوری خبر داد و تاکید کرد: از اسفند سال گذشته تا تیر امسال شاهد برگزاری چهار دوره انتخابات مربوط به دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی به همراه مجلس خبرگان رهبری و همچنین دور اول و دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم.

وی ادامه داد: در این انتخابات که هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود، نیروهای پلیس با همه توان پای‌کار بودند و توانستند به عالی‌ترین شکل ممکن از آرای مردم صیانت و امنیت حوزه‌ها و شعب را به بهترین نحو حفظ کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع چهار دوره انتخاباتی که در ماه‌های اسفند سال گذشته و اردیبهشت و تیر امسال برگزار شد، بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت از سوی پلیس کرمانشاه به ثبت رسید تا با موفقیت این مأموریت‌های مهم را به سرانجام رسانده باشد.

سردار حاجیان با اشاره به در پیش بودن مأموریت اربعین، تاکید کرد: کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا و قدمگاه زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) رفته‌رفته آماده میزبانی از زائران آن حضرت می‌شود و در این میان پلیس نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر این همایش بین‌المللی مذهبی دارد.

وی ادامه داد: پلیس در سال‌های اخیر با حفظ امنیت زائران و فراهم کردن شرایطی برای تردد هرچه آسان‌تر زوار خوش درخشیده است و امسال نیز نیروهای پلیس با همه توان و با نگاهی اعتقادی پای‌کار خواهند بود تا به فضل الهی مأموریت اربعین امسال با موفقیت انجام و برگ زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار پلیس کرمانشاه اضافه شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ابراز رضایت رهبر فرزانه انقلاب از مجموعه اقدامات پلیس در مأموریت‌های یادشده را افتخاری بزرگ برای خانواده فراجا دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با اقدامات صورت‌گرفته همچنان رضایت معظم له را جلب کنیم و در خدمت به مردم ایران اسلامی کوشا باشیم.

نظر شما