شناسهٔ خبر: 67745379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو نونهالان مازندران مشخص شدند

سید نوید ساداتی

نفرات برتر مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو نونهالان مازندران در رقابت‌های نونهالان مناطق کشور مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

مسابقات قهرمانی آزاد تکواندوی نونهالان پسر استان مازندران انتخابی مرحله تیم مازندران در رقابت های نونهالان مناطق کشور براساس قانون جهانی قد و وزن در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد برگزار شد و در نهایت قهرمانان مازندرانی مشخص و معرفی شدند.این مسابقات که صبح جمعه ۲۹ تیرماه آغاز شد و تا پاسی از شب و حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به کار خود پایان داد، با حضور  ۱۶۸ تکواندوکار از شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

 اسامی نفرات اول تا سوم بر اساس وزن و قد به شرح ذیل اعلام می‌شود:

در قد کمتر از ۱۴۸ سانتیمتر و اوزان بین ۳۳ تا ۴۵ کیلوگرم به ترتیب، محمدمجید صالحی از شهرستان بابل به عنوان نفر اول، محمدحسین رضایی از قائمشهر به عنوان دومی و علی حبیبی (ساری) و رضا امیری (بابل) مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در رده قدی ۱۴۸+ تا ۱۵۲ سانتیمتر و اوزان ۳۵ تا ۴۸ کیلوگرم، سپنتا علیزاده (بابل)، حسام زارع (نکا)، عرفان کاظم نژاد (ساری) و کسری قربانپور (قائمشهر) به ترتیب مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

در محدوده قد ۱۵۲+ تا ۱۵۶ سانتیمتر و اوزان ۳۷ تا ۵۱ کیلوگرم، به ترتیب معین لطفی (بابل) نفر اول، امیرمحمد کریم‌بخش(بهشهر) نفر دوم و محمدرضا درویش‌نژاد و ابوالفضل کلاگر (هر دو از بابل) عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در محدوده ۱۵۶+ تا ۱۶۰ سانتیمترو اوزان ۳۹ تا ۵۳ کیلوگرم، علی اصغر کبیری (فریدونکنار)، امیرعلی مرادی (ساری)  نفرات اول و دوم و محمدجواد اخوان (فریدونکنار) و محمدطاها حسین زاده (قائمشهر) مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در قدهای ۱۶۰+ تا ۱۶۴ سانتیمترو اوزان ۴۱ تا ۵۶ کیلوگرم به ترتیب آریان محمدی (جویبار)، بردیا فلاح (فریدونکنار) عناوین اول و دوم را کسب کردند و عنوان سوم مشترکا به علی بهزادی و سجاد عرب (هر دو از بابل) رسید.

در محدوده ۱۶۴+ تا ۱۶۸ سانتیمتر و اوزان ۴۳ تا ۵۹ کیلوگرم، به ترتیب کمیل چراغعلی پور (بابل) و امیرحسین قنبری (نکا) اول و دوم شدند و پرهام محمدی (ساری) و سید امیرعلی ولیزاده (بابل) مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در ۱۶۸+ تا ۱۷۲ سانتیمتر و اوزان ۴۵ تا ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین عزیزپور (بابلسر) و کیان بهداد (بابل) به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و عنوان سوم مشترک نیز به سید علیرضا حسینی (بابل) و بردیا اسفندیار (فریدونکنار) رسید.

در  ۱۷۲+ تا ۱۷۶ سانتیمتر و اوزان ۴۷ الی ۶۴ کیلوگرم، به ترتیب یاشار آقابزرگ (بابل) و نیما رسولی (ساری) اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک نیز به علی کاظم نژاد (بابل) و ابوالفضل عزیزی (چالوس) رسید.

در ۱۷۶+ تا ۱۸۰ سانتیمتر و اوزان ۴۹ تا ۶۷ گیلوگرم، فقط ۲ عنوان برتر بدست آمد که عرفان قربان زاده (بابل) به عنوان نفر اول و ماهان محمدی (ساری) به عنوان نفر دوم معرفی شدند.

در ۱۸۰- تا ۱۸۵+ سانتیمتر و اوزان ۵۲ تا ۸۰ کیلوگرم نیز به ترتیب امیرعلی زارعی (میاندرود) و آراد زارعی نژاد (چالوس) به عناوین اول و دوم دست یافتند و سپنتا رمضانی (قائمشهر ) و ابوالفضل هادی پور (بابل) مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو مازندران،در معرفی برترین‌های این دوره از مسابقات، عنوان فنی‌ترین بازیکن به آریان محمدی (جویبار)، مربی برتر به یوسفعلی حاجی پور (بابل)، داور برتر به ابراهیم واحدی (نکا) و محمداسماعیل یوسفی (بهشهر) تعلق گرفت و بازیکن اخلاق این دوره نیز امیرحسین قنبری (نکا) معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما