شناسهٔ خبر: 67678675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

ضرورت توجه به ظرفیت‌های رسانه‌ای استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت توجه مدیران ارشد به ظرفیت‌های رسانه‌ای استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اعظم روانشاد در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی حائز رتبه‌های ملی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به به اینکه ظرفیت رسانه‌های لرستان در سطح کشور از لحاظ کمی و کیفی زبانزد است، افزود: برای اینکه بتوانیم در لرستان میزبان جشنواره‌های مهم از جمله جشنواره‌های رسانه‌ای باشیم لازم است حمایت‌های بیشتری از سوی  مدیران ارشد را داشته باشیم. 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری رویدادهای ملی و بزرگ را برای تجربه‌نگاری ارزشمند قلمداد کرد و افزود: برگزاری و شرکت در این‌گونه رویدادها باعث بالا رفتن سطح فرهنگی هنری استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات نمایندگان افکار عمومی در سطح جامعه محسوب می‌شوند عنوان کرد: این قشر از جامعه جهادگران جبهه فرهنگی هستند.

روانشاد ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های لرستان در انعکاس اخبار رویدادهای فرهنگی و هنری و اخیرا برگزاری انتخابات و نقش رسانه‌ها در دعوت مردم به مشارکت گفت: خبرنگاران استان با تمام قوا در مسیر به حرکت درآوردن قلم‌هایشان در راه عدالت، صداقت و مطالبه‌گری همواره در حرکت هستند و علی‌رغم تمام کاستی و کمبودها نسبت به سایر استان‌های کشور در جشنواره‌های مختلف با تلاش و عرق به استان شرکت می‌کنند و موفق نیز بوده‌اند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از خانه مطبوعات استان که دغدغه برگزاری این مراسم را داشتند گفت: درخشش خبرنگاران لرستان در جشنواره رسانه‌ای امید که به صورت تیمی برگزار شد تمرینی برای وحدت و همدلی بیشتر میان رسانه‌های استان بود که به‌خوبی از پس آن برآمدند.

انتهای پیام/

نظر شما