شناسهٔ خبر: 67669621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

توجه به ظرفیت‌های رسانه‌ای لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: توجه به ظرفیت‌های رسانه‌ای این استان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا اعظم روانشاد روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی حائز رتبه‌های ملی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: برای اینکه لرستان میزبان جشنواره‌های مهم رسانه‌ای در سطح کشور باشد باید حمایت‌های بیشتری از سوی مدیران ارشد صورت گیرد.

وی برگزاری رویدادهای ملی و بزرگ را برای تجربه نگاری ارزشمند قلمداد کرد و افزود: میزبانی و شرکت در این‌گونه رویدادها باعث بالا رفتن سطح فرهنگی هنری استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات، نمایندگان افکار عمومی در سطح جامعه محسوب می‌شوند عنوان کرد: این قشر از جامعه جهادگران جبهه فرهنگی هستند که باید حمایت شوند.

روانشاد همچنین ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های لرستان در انعکاس اخبار رویدادهای فرهنگی هنری و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات گفت: خبرنگاران استان با تمام قوا در مسیر عدالت، صداقت و مطالبه‌گری در حرکت هستند و باوجود کمبودها نسبت به سایر استان‌های کشور در جشنواره‌های مختلف شرکت کرده و موفق بوده‌اند.

وی اضافه کرد: درخشش خبرنگاران لرستان در جشنواره رسانه‌ای امید که به صورت تیمی برگزار شد تمرینی برای وحدت و همدلی بیشتر میان رسانه‌های استان بود که به‌خوبی از پس آن برآمدند.

روانشاد تاکید کرد: ظرفیت رسانه‌های لرستان از لحاظ کمی و کیفی در سطح کشور زبانزد است و مدیران باید بیش از پیش این ظرفیت را در راستای توسعه استان بکار گیرند.

آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی حائز رتبه های ملی روز یکشنبه با حضور اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا مریدی اصل مسوول بسیج رسانه استان برگزار شد.

در این آیین که با همکاری خانه مطبوعات برگزار شد مرضیه حافظی، الهام بابایی چگنی ( خبرگزاری جمهوری اسلامی)، آزیتا یوسفیان، پریسا قربانی، سعیده خورشیدوند، علی زیدی، سینا علیپور، صابر ناصری فرد، محمد بیرانوند، سید علیرضا سیدین، کبری دریکوند، ابراهیم شریفی، نسرین صفر بیرانوند، احمد ملک زاده، سمیه مرادی و عصمت دهقانی تجلیل شدند.

نظر شما