شناسهٔ خبر: 67669815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ضرورت توجه مدیران ارشد به ظرفیت‌های رسانه‌ای لرستان 

ابراهیم شریفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت توجه مدیران ارشد به ظرفیت‌های رسانه‌ای لرستان تاکید کرد. 

صاحب‌خبر -

اعظم روانشاد امروز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی حائز رتبه‌های ملی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به اینکه ظرفیت رسانه‌های لرستان در سطح کشور از لحاظ کمی و کیفی زبانزد است، افزود: برای اینکه بتوانیم در لرستان میزبان جشنواره‌های مهم از جمله جشنواره‌های رسانه‌ای باشیم لازم است حمایت‌های بیشتری از سوی مدیران ارشد داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری رویدادهای ملی و بزرگ را برای تجربه‌نگاری ارزشمند قلمداد کرد و افزود: برگزاری و شرکت در این‌گونه رویدادها باعث بالا رفتن سطح فرهنگی هنری استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات نمایندگان افکار عمومی در سطح جامعه محسوب می‌شوند عنوان کرد: این قشر از جامعه جهادگران جبهه فرهنگی هستند.

روانشاد ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های لرستان در انعکاس اخبار رویدادهای فرهنگی و هنری و اخیرا برگزاری انتخابات و نقش رسانه‌ها در دعوت مردم به مشارکت گفت: خبرنگاران استان با تمام قوا در مسیر به حرکت درآوردن قلم‌هایشان در راه عدالت، صداقت و مطالبه‌گری همواره در حرکت هستند و علی‌رغم تمام کاستی و کمبودها نسبت به سایر استان‌های کشور در جشنواره‌های مختلف با تلاش و عرق به استان شرکت می‌کنند و موفق نیز بوده‌اند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از خانه مطبوعات استان که دغدغه برگزاری این مراسم را داشتند، گفت: درخشش خبرنگاران لرستان در جشنواره رسانه‌ای امید که به صورت تیمی برگزار شد تمرینی برای وحدت و همدلی بیشتر میان رسانه‌های استان بود که به‌خوبی از پس آن برآمدند. 

به گزارش ایسنا، در این آیین که با همکاری خانه مطبوعات لرستان برگزار شد مرضیه حافظی، الهام بابایی چگنی، آزیتا یوسفیان، پریسا قربانی‌نژاد، سعیده خورشیدوند، علی زیدی، سینا علیپور، صابر ناصری فرد، محمد بیرانوند، سید علیرضا سیدین، کبری دریکوند، ابراهیم شریفی، نسرین صفر بیرانوند، احمد ملک‌زاده، سمیه مرادی و عصمت دهقانی تجلیل شدند.

انتهای پیام

نظر شما