شناسهٔ خبر: 67675020 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: هدف دشمن از تشدید جنایات اعمال فشار بر مذاکرات است

تهران- ایرنا- اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که هدف دشمن از تشدید جنایات خود علیه مردم غزه اعمال فشار بر مذاکرات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، حمدان در گفت وگو با شبکه العربی، افزود: دشمن صهیونیستی جنایات و کشتارهای خود در حق غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را شدت بخشیده است تا اینگونه حماس را در مذاکرات آتش‌بس تحت فشار قرار دهد.

وی گفت: رژیم اشغالگر می‌خواهد با طرح ادعای هدف قرار دادن رهبران مقاومت، نگاه‌ها را از جنایت خود در خان یونس منحرف کند.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: جنایات دشمن تائیدی بر درست بودن موضع حماس مبنی بر ضرورت توقف جنگ قبل از اجرای هرگونه توافقی است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه آوارگان در منطقه «المواصی» در «خان یونس» را هدف قرار داد و صدها تن از افراد بیگناه را در این منطقه شهید و زخمی کرد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

نظر شما