شناسهٔ خبر: 67675368 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل برنامه‌ای برای پیروزی در جنگ ندارد

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در اظهاراتی اذعان کرد که این رژیم برنامه‌ای برای پیروزی در جنگ غزه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، یسرائیل زیو در اظهاراتی، گفت: کنفرانس خبری روز گذشته بنیامین نتانیاهو بخشی از تبلیغات او برای نشان دادن خود به عنوان یک رهبر بزرگ بود.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هیچ طرح و برنامه‌ای جز اقدامات سخت و طاقت‌فرسای ارتش برای پیروزی ندارد و حتی در این صورت هم به پیروزی کامل دست نخواهد یافت.

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: نتانیاهو موانع بزرگی بر سر راه رسیدن به توافق مبادله اسرا قرار می‌دهد.

در همین رابطه کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو پیام‌های آشکاری درباره مذاکرات مبادله اسرا آن هم در اوج این گفت وگوها ارسال کرد که حماس را به این نتیجه رسانده است که (رژیم) اسرائیل توافق نمی‌خواهد.

این منابع از رفتار نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با مذاکرات آتش بس انتقاد کردند و او را مانعی بر سر راه توافق دانستند.

پیش از این علی ابوشاهین عضو دفترسیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفته بود که رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن به توافق آتش‌بس می‌شود.

پیش تر نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مسیر مذاکرات آتش‌بس غزه سنگ‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

نظر شما