شناسهٔ خبر: 67672335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رامین رضاییان خطاب به هواداران استقلال؛ من را وارد کری‌ها نکنید

رامین رضاییان با انتشار ویدیویی، نخستین جملات خود را خطاب به هواداران استقلال به زبان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان با یک قرارداد جنجالی و مهم، از سپاهان راهی استقلال شد. ستاره سابق پرسپولیس، به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شده که حالا سابقه حضور در سه تیم بزرگ کشور را در کارنامه‌اش دارد.

رضاییان پس از عقد قرارداد رسمی با استقلال، ویدیویی را به صورت مشترک در صفحه شخصی خود و پیج باشگاه منتشر کرد و خطاب به هواداران آبی پوش سوگند یاد کرد که با تمام وجودش برای تیم بجنگد.


البته رامین درخواست مهمی نیز از هواداران استقلال داشت و از آنها خواست تا او را وارد کری‌های هواداری نکنند. در زیر، متن صحبت‌های رضاییان را می‌خوانیم:


سلام به هواداران بزرگ استقلال

قبل از هر چیزی، من اینجا می‌خواهم به شرافتم قسم بخورم، که با جان، با تمام وجودم و با قلبم، تا آخرین روز قراردادم با باشگاه استقلال، در زمین مستطیل سبز، برایتان می‌جنگم و از این بابت که کل خانواده استقلال از من خواستند امروز اینجا حضور داشته باشم، خیلی خوشحالم.

از مدیریت باشگاه استقلال و کادر فنی و مربی تیم و تمام هواداران خوب استقلال که در این ۲ ماه با من صحبت می‌کردند و برای من احترام قائل شدند، واقعاً تشکر می‌کنم.

از حضورم در باشگاه استقلال واقعا خوشحالم چون احترام من حفظ شد. شاید اینگونه نبوده باشد که فقط یک سری از هواداران استقلال من را بخواهند و به باشگاه فشار وارد کنند. نه، اینگونه نبود.

من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد که کل خانواده استقلال من را قبول کردند و به‌خاطر یک سری از هواداران که شاید من را دوست دارند، باشگاه استقلال با من تماس نگرفت که بیایم و صحبت کنم. یا مدیریت باشگاه، یکی دو روز قبل، شروع به زنگ زدن نکرده که من وارد باشگاه استقلال بشوم.

این حفظ شدن احترامم، برای فوتبال بازی کردن در تیم استقلال به من خیلی کمک می‌کند. درست است که یک سری از باشگاه‌ها، یک سری از مدیریت‌ها و یک سری از مربیان، قلب من را شکستند. اما امیدوارم در باشگاه استقلال، در کنار هم، برای اهداف باشگاه، با جان و قلبمان، در کنار یکدیگر بجنگیم و در آینده، همیشه به خوبی از یکدیگر یاد کنیم. این موضوع برای من خیلی مقدس و قابل احترام است.

در آخر، از هواداران بزرگ استقلال خواهشی دارم. بحث کری‌ها، همیشه برای هوادار لذت‌بخش و قابل احترام بوده و خیلی هم دوست داشتنی است. ولی منِ رامین رضاییان، سال‌هاست که همیشه در این فوتبال سعی کرده‌ام و تلاش کردم، به تمام هواداران عزیز احترام بگذارم، چه در زمانی که در خارج از ایران بودم و چه در هر جایی که فوتبال بازی کرده‌ام. من به تمام هواداران احترام می‌گذارم.

از شما خواهش می‌کنم هیچ موقع منِ رامین رضاییان را وارد بحث کری هواداری نکنید. وظیفه من این است که درون زمین، فوتبال بازی کنم. این کاری است که من برعهده دارم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. من این را سال‌هاست که ثابت کرده‌ام. از شما این خواهش را دارم بحث کری هواداری برای شما باشد و فوتبال بازی کردن برای من. خیلی مخلصم، خیلی دوستتان دارم و امیدوارم خیلی زود در یک استادیوم پر از تماشاگر و در کنار هم، از یک فوتبال زیبا لذت ببریم.

258 258

نظر شما