شناسهٔ خبر: 67672229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اولین حرف‌های رامین رضاییان پس از استقلالی شدن؛ کل خانواده آبی من را قبول کردند/ کری‌خوانی برای شما، فوتبال بازی کردن برای من +ویدیو

رامین رضاییان بعد از حضور رسمی در استقلال به هواداران این تیم پیام داد.

صاحب‌خبر -

رامین رضاییان پس پیوستن به استقلال به هواداران استقلال پیام داد:

سلام به هواداران بزرگ استقلال 

قبل از هرچیزی من اینجا می‌خواهم به شرافتم قسم بخورم که با جان و با تمام وجودم و با قلبم تا آخرین روز قراردادم با باشگاه استقلال در زمین مستطیل سبز برای شما می‌جنگم و خیلی خوشحالم از این بابت کل خانواده استقلال از من خواستند که امروز اینجا حضور داشته باشم و قرارداد امضا کنم.

از مدیریت باشگاه استقلال و کادر فنی و مربی و تمام هواداران خوب استقلال که در این ۲ ماهی که با من در حال صحبت داشتند برای من احترام قایل بودند و واقعا تشکر می‌کنم.

از حضورم در باشگاه استقلال واقعا خوشحالم به خاطر این اتفاق احترام من حفظ شد. اینطور نبوده که فقط یکسری از هواداران استقلال فشار بگذارند و من را بخواهند بلکه کل خانواده استقلال من را قبول کردند و به خاطر یکسری از هواداران استقلال که شاید من را دوست دارند باشگاه استقلال به من زنگ نزد که وارد استقلال شوم یا مدیریت این باشگاه از یکی دو روز قبل شروع به زنگ زدن نکرده که من وارد استقلال شوم. این حفظ احترام به من خیلی کمک می‌کند برای فوتبال بازی کردن در تیم استقلال. درست در حقیقت یکسری از باشگاه‌ها و یکسری از مدیریت‌ها و یکسری از مریبان واقعا در یک مدتی قلب من را شکستند.

امیدوارم در باشگاه استقلال ما در کنار هم برای اهداف باشگاه با جان و قلبمان برای استقلال بجنگیم و در آینده از خوبی از یکدیگر یاد کنیم و این برای من مقدس و قابل احترامه. 

و در آخر از هواداران بزرگ استقلال یک خواهشی دارم بحث کری هوادار همیشه برای هوادار لذت‌بخش و قابل احترامه و خیلی هم دوست داشتنیه ولی من رامین رضاییان سال‌هاست در این فوتبال همیشه سعی کردم به تمام هواداران عزیز ایران چه در داخل و چه در خارج از بازی کردم احترام بگذارمو از شما خواهش می‌کنم هیچ موقع من رامین رضاییان را وارد بحث هواداری نکنید و من بخاطر اینکه وظیفه خودم می‌دانم تو زمین فوتبال بازی کنم و این کاری است که من سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و این را سال‌ها ثابت کردم. پس از شما خواهش می‌کنم بحث کری هواداری برای شما و فوتبال بازی کردن برای من.

خیلی مخلصم خیلی دوستتون دارم و امیدوارم در یک استادیوم پر در کنار هم از فوتبال لذت ببریم. 

بیشتر بخوانید: بمب بزرگ استقلال رسماً منفجر شد؛ رامین رضاییان با پیراهن آبی عکس گرفت

نظر شما