شناسهٔ خبر: 67673471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عکس| اتفاق نادر در فوتبال؛ فینالیست‌هایی که با خواهران دوقلو ازدواج کردند!

خبر ورزشی

دو خواهر دوقلو که همسر دو ستاره اسپانیایی هستند امشب در المپیاشتادیون حضور خواهند داشت تا تماشاگر جدال اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ باشند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

دو خواهر دوقلو به نامهای دافنه و ملانی ۳۴ ساله، شریک زندگی دو بازیکن اسپانیایی هستند و امشب در فینال یورو ۲۰۲۴ برای حمایت از همسران خود در ورزشگاه حضور خواهند داشت. دافنه با دنی کارواخال قهرمان رئال مادرید ازدواج کرده، در حالی که ملانی با خوسلو است که اخیراً به باشگاه الغرافه لیگ ستارگان قطر رفته است.

خوسلو در سال ۲۰۱۶ با ملانی ازدواج کرد. دافنه و کارواخال هم در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند تا این دو اسپانیایی باجناق شوند.

ملانی مدل است ولی قبلا به کار مهمانداری هواپیما مشغول بود. دافنه شرکت Blue Weddings را اداره می‌کند و کار سازماندهی مراسم عروسی و رویدادهای اجتماعی را انجام می‌دهد. دافنه در اینستاگرام محبوب‌تر است و ۲۶۶۰۰۰ فالوور دارد در حالیکه ملانی را ۵۶۰۰۰ نفر دنبال می‌کنند.

خوسلو دو گل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا بایرن مونیخ را حذف کند، و در فینال این کارواخال بود که قهرمان شد و گل پیروزی تیمش را در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند تا رئال به برتری مقابل بوروسیا دورتموند برسد.

تیم ملی اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بوده و به لطف درخشش دو نوجوان این تیم، لامین یامال و نیکو ویلیامز، بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت. این تیم امشب در المپیاشتادیون برلین به مصاف انگلیس خواهد رفت تا قهرمان این دوره از یورو مشخص شود.

نظر شما