شناسهٔ خبر: 67674891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

رضاییان: با قلبم برای استقلال می‌جنگم

بازیکن جدید استقلال می‌گوید با قلب وجانش برای استقلال تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، رامین رضاییان بعد از امضای قرارداد با باشگاه استقلال اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم به شرافتم قسم بخورم که با جان، با همه وجودم و با قلبم تا آخرین روز باشگاه استقلال در مستطیل سبز بری‌تان می‌جنگم. کل خانواده استقلال خواستند که بیایم و قرارداد امضا کنم. از این بابت خوشحالم. از مدیریت باشگاه، کادر فنی  و همه هواداران خوب استقلال که در این دو ماه برایم احترام قائل شدند تشکر می‌کنم.

او افزود: از حضورم در استقلال خوشحالم چون احترام من حفظ شد. این‌گونه نبود که فقط یک سری هواداران استقلال بخواهند به این تیم بیایم و باشگاه را تحت فشار بگذارند، بلکه کل خانواده استقلال من را قبول کردند و از این بابت خوشحالم. به خاطر برخی هواداران که من را دوست دارند باشگاه استقلال با من تماس نگرفته که برای امضای قرارداد به اینجا بیایم و یا مدیریت این باشگاه یکی دو روز قبل تماس نگرفته بود. احترام من حفظ شد و این موضوع به من کمک می‌کند. برخی مربیان و مدیران مدتی قلب من را شکستند و امیدوارم در باشگاه استقلال کنار هم برای اهداف باشگاه بجنگیم و در آینده از هم به خوبی یاد کنیم. این برای من مقدس و قابل احترام است.

رضاییان هم‌چنین گفت: از هواداران استقلال یک خواهش دارم. بحث کری‌خوانی همیشه برای هوادار لذت بخش است اما من همیشه سعی کردم به همه هواداران فوتبال احترام بگذارم و از شما می‌خواهم من را وارد بحث‌های کری‌خوانی هواداری نکنید. وظیفه خودم می‌دانم در زمین فوتبال بازی کنم و بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و این را ثابت کرده‌ام. کری‌خوانی هواداران برای شما و فوتبال بازی کردن برای من. امیدوارم خیلی زود با یک استادیوم پر از فوتبال لذت ببریم.

نظر شما