شناسهٔ خبر: 67673342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ایران

رضاییان: با تمام توان برای استقلال می‌جنگم/ وارد کُری‌خوانی‌ نمی‌شوم

مدافع تازه‌وارد تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران این تیم گفت: به شرافتم قسم تا آخرین روز قراردادم در مستطیل سبز برای شما می‌جنگم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رامین رضاییان مدافع جناح راست فوتبال ایران که سابقه حضور در پرسپولیس و سپاهان را دارد، با عقد قراردادی یک‌ساله به عضویت استقلال درآمد.

رضاییان پس از عقد قرارداد با استقلال در پیامی ویدئویی خطاب به هواداران این تیم گفت: بسیار خوشحالم که اینجا هستم و به شرافتم قسم تا آخرین روز قراردادم در مستطیل سبز برای شما می‌جنگم.

رضاییان ادامه داد: از مدیریت باشگاه، کادر فنی و هواداران استقلال که در این ۲ ماه که مذاکره می‌کردیم برای من ارزش قائل شدند، تشکر می‌کنم. به گونه‌ای نبود که فقط تعدادی هوادار خواستار حضورم شوند و بسیار خوشحالم که کل خانواده باشگاه(استقلال) من را خواستند.

وی بدون نام بردن از تیمی خاص افزود: حفظ احترام، خیلی کمک خواهد کرد تا برای استقلال بازی کنم. یک‌سری باشگاه‌ها، مدیریت‌ها و مربیان دل من را شکستند و ما اکنون برای اهداف استقلال باید با قلب خود بجنگیم و این بسیار مهم است.

این بازیکن که سابقه گلزنی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را دارد، اضافه کرد: بحث کُری هواداران همیشه وجود دارد و دوست‌داشتنی است، اما من همیشه سعی کردم به تمام هواداران ایران احترام بگذارم و از شما هواداران استقلال می‌خواهم من را وارد بحث کری‌خوانی‌های هواداری نکنید، چون وظیفه من بازی کردن در زمین است.

واکنش سپاهان به پیوستن رضاییان به استقلال

باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از بازیکن فصل گذشته خود برای رضاییان آرزوی موفقیت کرد و نوشت: رامین رضاییان عزیز، از تلاش تو در سپاهان سپاسگزاریم. امیدواریم هرجا هستی موفق باشی.

رامین رضاییان,اولین صحبت های رامین رضاییان پس از پیوستن به استقلال

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما