شناسهٔ خبر: 67672797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

رضاییان: با تمام توان برای استقلال می‌جنگم

خبرگزاری ایرنا

مدافع تازه‌وارد تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران این تیم گفت: به شرافتم قسم تا آخرین روز قراردادم در مستطیل سبز برای شما می‌جنگم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رامین رضاییان مدافع جناح راست فوتبال ایران که سابقه حضور در پرسپولیس و سپاهان را دارد، با عقد قراردادی یک‌ساله به عضویت استقلال درآمد.

رضاییان پس از عقد قرارداد با استقلال در پیامی ویدئویی خطاب به هواداران این تیم گفت: بسیار خوشحالم که اینجا هستم و به شرافتم قسم تا آخرین روز قراردادم در مستطیل سبز برای شما می‌جنگم.

رضاییان ادامه داد: از مدیریت باشگاه، کادر فنی و هواداران استقلال که در این ۲ ماه که مذاکره می‌کردیم برای من ارزش قائل شدند، تشکر می‌کنم. به گونه‌ای نبود که فقط تعدادی هوادار خواستار حضورم شوند و بسیار خوشحالم که کل خانواده باشگاه (استقلال) من را خواستند.

وی بدون نام بردن از تیمی خاص افزود: حفظ احترام، خیلی کمک خواهد کرد تا برای استقلال بازی کنم. یک‌سری باشگاه‌ها، مدیریت‌ها و مربیان دل من را شکستند و ما اکنون برای اهداف استقلال باید با قلب خود بجنگیم و این بسیار مهم است.

این بازیکن که سابقه گلزنی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را دارد، اضافه کرد: بحث کُری هواداران همیشه وجود دارد و دوست‌داشتنی است، اما من همیشه سعی کردم به تمام هواداران ایران احترام بگذارم و از شما هواداران استقلال می‌خواهم من را وارد بحث کری‌خوانی‌های هواداری نکنید، چون وظیفه من بازی کردن در زمین است.

نظر شما