شناسهٔ خبر: 67672119 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باشگاه استقلال امروز در بازار نقل و انتقالاتی به ۲ توافق بزرگ دست یافت.

بمباران نقل و انتقالاتی استقلال

بمباران نقل و انتقالاتی استقلال

صاحب‌خبر -

باشگاه استقلال تهران بعد از بلاتکلیفی صالح حردانی و تعلل این بازیکن به سرعت با رامین رضاییان بازیکن پیشین پرسپولیس و سپاهان وارد مذاکره شد و وی را به خدمت گرفت.

استقلالی‌ها در ادامه روند نقل و انتقالاتی امروز با سامان فلاح مدافع جوان فوتبال کشورمان نیز به توافق رسیدند و به زودی از این ۲ بازیکن رونمایی خواهند کرد.

مهرداد محمدی با استقلال تمدید کرد و احتمال می‌رود فرشاد احمدزاده هدف بعدی استقلال باشد و درست زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در حال از دست دادن بازیکن و زمان است استقلال، تراکتور و سپاهان در نقل و انتقالات فعال هستند.

گفته می‌شود پرسپولیس تا این لحظه با دفاع راست مراکشی به توافق رسیده است، اما احتمال دارد در پست دفاع چپ یک مراکشی دیگر جایگزین شود و عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شود. تکلیف گولسیانی هنوز مشخص نیست و علی علیپور هم جوابی به پرسپولیس نداده است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده بود اسلامی پدیده ذوب آهن را به خدمت بگیرد همچنین میلاد زکی پور هم از تیم سپاهان به استقلال پیوست. 

هنوز از قرارداد رامین رضاییان و استقلال مطلبی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود رقم این انتقال بیش از ۶۰ میلیارد تومان است و ۱۵ میلیارد تومان سهم باشگاه سپاهان و ۴۵ میلیارد تومان سهم رامین رضاییان است که نیمی از این مبلغ را قبل از عقد قرارداد دریافت خواهد کرد.

نظر شما