شناسهٔ خبر: 67673122 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

از مدت‌ها قبل یک تیم عربستانی برای جذب اوستون اورونوف اقدام کرده و البته هنوز هم امیدوار است ستاره ازبک پرسپولیس را شکار کند.

شوک جدید به پرسپولیس؛ اورونوف هم می‌رود؟

شوک جدید به پرسپولیس؛ اورونوف هم می‌رود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ بعد از جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و احتمالاً علیرضا بیرانوند و البته توافق نکردن با محمدحسین اسلامی، محمدرضا آزادی، علی علیپور و مهدی لیموچی، حالا پرسپولیس شاید شرایط وخیم‌تری را تجربه کند.

به گزارش ایرنا، بحث جدی این روزهای پرسپولیس جدایی عبدالکریم حسن است که گویا قصد دارد فصل بعد را در لیگ ستارگان قطر بازی کند و تصمیمش را نیز در این رابطه گرفته است. فقط می‌ماند رضایتنامه که در دست مسئولان پرسپولیس است.

به جز عبدالکریم اما اوستون اورونوف هم از مدت‌ها قبل مورد توجه یک باشگاه عربستانی قرار گرفته است. باشگاه عربستانی خوب می‌داند اورونوف با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد اما مصر است تا این ستاره ازبک را جذب کند. پرسپولیس اگر می‌خواهد پایان لیگ بیست و چهارم، اورونوف را رایگان از دست ندهد، می‌تواند روی انتقال این بازیکن فکر کند و درآمدی در حدود ۱۸۰ میلیارد تومان به دست بیاورد.

گویا باشگاه عربستانی حاضر است ۳ میلیون دلار برای صدور رضایتنامه اورونوف هزینه کند. مبلغی که می‌تواند هم سقف بودجه پرسپولیس را بالا ببرد و هم در بازار نقل و انتقالات پول نقد را به این باشگاه تزریق کند.

اورونوف این روزها همراه تیم المپیک ازبکستان تمرین می‌کند اما درباره او گفته می‌شود احتمال ادامه حضورش در پرسپولیس ۵۰-۵۰ است. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و ستاره ازبکستانی این تیم خواهد بود؟

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما