شناسهٔ خبر: 67673823 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

محمدحسین مرادمند در اقدامی عجیب، تمامی پست هایش با لباس استقلال را آرشیو کرد.

عکس | مدافع استقلال در آستانه جدایی؛ مقصد پرسپولیس؟

عکس | مدافع استقلال در آستانه جدایی؛ مقصد پرسپولیس؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ به نظر می رسد که مدافع باتجربه استقلال به پایان کار خود در این تیم رسیده است. محمدحسین مرادمند که قراردادی با آبی ها ندارد، طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی او و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود و اکنون به نظر می رسد که این انتقال جنجالی، در آستانه رخ دادن است.

به گزارش ورزش سه، مرادمند که یکی از خاطره انگیز ولی تلخ ترین گل های دربی را به ثمر رساند، دقایقی پیش و با حرکتی معنادار، تمامی پست هایش با لباس استقلال را در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرد تا شاید اینگونه پیام مهم و بزرگی برای جدایی و حضور در تیم رقیب را داده باشد.

در شرایطی که قرارداد آرمین سهرابیان با استقلال تمدید شده و ایمان سلیمی و رافائل سیلوا نیز یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارند، نکونام خواستار جذب سامان فلاح شده و به نظر می رسد که خرید او نیز قطعی و نهایی باشد.

2053840

با جذب فلاح و سه مدافع تخصصی دیگر و همچنین حضور روزبه چشمی، دیگر جایی برای مرادمند در ترکیب استقلال نیست و از آنجایی که پرسپولیس به دنبال جانشینی برای علی نعمتی است و حتی وضعیت تمدید قرارداد گولسیانی نیز نامشخص است، ممکن است مرادمند در قامت یک یاغی جدید، راهی تیم رقیب شود.

به هر شکل در بازار نقل و انتقالات ایران که هر اتفاقی احتمال رخ دادن دارد و در آخرین لحظات برخی بازیکنان تصمیم خود را تغییر می دهند، باید دید که مرادمند فصل آینده چه تیمی را برای ادامه همکاری انتخاب می کند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما