شناسهٔ خبر: 67671092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار قصرشیرین:

بیش از ۴۵ هزار نفر طی ایام محرم از مرز خسروی تردد کردند

فرماندار قصرشیرین، از روند افزایشی تدریجی تردد از مرز خسروی هم‌زمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: میانگین خروج از مرز خسروی، طی ایام محرم به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد نجفی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم و همچنین نزدیک‌شدن ایام تاسوعا و عاشورا، از روند افزایشی تردد از مرز خسروی خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با نزدیک‌شدن به اربعین تردد روزانه از این مرز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته مرز خسروی، افزود: از آنجا که در آن‌سوی مرز مقداری مشکل حمل‌ونقل وجود دارد، اگر تردد در روز باشد بهتر است.

فرماندار قصرشیرین با ارائه آمار تردد از مرز خسروی از ابتدای ماه محرم تا به امروز، تصریح کرد: طی مدت مذکور ۴۵ هزار و ۹۳۵ نفر از این مرز تردد داشتند که شامل مسافران ایرانی و عراقی بوده است.

وی سهم مسافران ایرانی از این تعداد را ۳ هزار و ۱۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۲۵۰ نفر از این تعداد آمار ورودی و یک هزار و ۹۳۵ نفر هم از آمار خروجی بوده است.

نجفی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۲۰۰ مسافر خارجی از طریق مرز خسروی وارد کشور شده و ۴۰ هزار و ۵۵۰ نفر هم خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر به طور میانگین روزانه بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر خروجی از مرز خسروی داشته‌ایم.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران و زوار در مرز خسروی اندیشیده شده، به‌طوری که از نقطه ورودی تا خروجی مرز سایبان‌های داریم.

وی تصریح کرد: تمامی زیرساخت‌ها برای اربعین فراهم شده؛ از سرویس‌های بهداشتی گرفته تا وسایل رفاهی و حمل‌ونقل تا مرز هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

نظر شما