شناسهٔ خبر: 67669234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزنه‌بردار سقزی صاحب سالن اختصاصی تمرینی شد

«مرضیه محمودی» وزنه‌بردار سقزی پس از گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم و گلایه‌ از کمبود امکانات وزنه‌برداری، صاحب سالن اختصاصی تمرینی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، دهم اردیبهشت ماه امسال بود که گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری روی خروجی این رسانه رفت که بازتاب زیادی میان مسئولان و ورزشکاران این رشته ورزشی داشت. در آن گفت‌وگو «مرضیه محمودی» بانوی سقزی که از وزنه‌برداران نام آشنا در سطح استان و کشور به شمار می‌رود و به مربیگری روی آورده است از نبود امکانات انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، پس از انعکاس گفت‌وگو در فضای مجازی و رسانه‌ای و پیگیری‌های چندین باره خبرنگار تسنیم، حال خبر رسیده که سالن اختصاصی در اختیار این مربی قرار گرفته است. در همین زمینه؛ رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کردستان این موضوع را تأیید کرد.

شاهو جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم کردستان، درباره درخشش بانوان استان در مسابقات کشوری اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر دختران ما نسبت به پسران نتایج قابل قبول‌تری گرفتند که ‌در تمامی رده‌های سنی نوجوانان جوانان و در نهایت بزرگسالان هم که سرآمد آنها بود هم در آسیا و هم در کشور خوشبختانه مدال‌های ارزشمندی به دست آمده که حاصل چند سال برنامه‌ریزی، پشتوانه‌سازی و حمایت‌های خانواده وزنه‌برداری، مربیان و مسئولان ورزشی است.

وی افزود: ما برای همه مسابقات در طول سال برنامه‌ریزی داریم و منتظر مسابقات کشوری نیستیم و با پیگیری تمرینات ورزشکاران و برگزاری مسابقات داخلی و ارتباط نزدیک با قهرمانان همیشه سعی در حفظ و ارتقا توانایی‌های آنان داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کردستان گفت: در حال حاضر که سطح وزنه‌برداری در قیاس با سایر استان‌ها به اذهان کارشناسان بالاتر آمده نیازمند برنامه‌ریزی بهتر و حمایت‌های بیشتری هست که امیدواریم بتوانیم بهتر از اینها در مسابقات از نام استان کردستان دفاع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در 5 شهرستان سنندج، سقز، بانه، قروه و کامیاران سالن‌های فعال و پرانرژی داریم که همگی رؤسای توانمند و دلسوزی که از بدنه وزنه‌برداری هستند، دارند و بدون هیچ چشمداشتی در نهایت دلسوزی به فرزندان شهرستان خود خدمت می‌کنند که در یک سال اخیر شاهد تجهیز و تعمیرات قابل تحسینی از سالن‌های شهرستان‌های سنندج و قروه و کامیاران بوده‌ایم.

جوانمردی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های سقز و بانه در حال تعمیر و بازسازی هستند چراکه برنامه‌های اساسی برای جذب نونهالان داریم که نیازمند به روز کردن سالن‌ها است. ما هم به نسبت وظیفه خود حداقل تجهیزات کمکی این رشته را برای هیئت‌های شهرستانی تهیه کرده‌ایم که در اوایل هفته بعد تقدیم آنها خواهیم کرد اما چند شهرستان دیگر استان اگرچه فعالیت برای فعال نمودن آنها با تعیین رئیس هیئت انجام شده اما با توجه به مشکلات موجود هنوز آنچنان موفق نبوده‌ایم.

«مرضیه محمودی» مربی وزنه‌برداری سقزی نیز از خبرگزاری تسنیم بابت رفع مشکل نبود سالن وزنه‌برداری قدردانی کرد.

انتهای پیام/481/

نظر شما