شناسهٔ خبر: 67671722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

بخش خصوصی ارومیه وارد تیم‌داری حرفه‌ای والیبال شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای حمایت و حفظ ارزش و جایگاه واقعی والیبال شهر ارومیه، بخش‌های خصوصی باید در کنار مدیریت شهری باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: امروز والیبال برای شهر و شهروندان ارومیه شور، شوق و نشاط اجتماعی به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به ورود بخش خصوصی به موضوع تیم‌داری حرفه‌ای افزود: برای حمایت و حفظ ارزش و جایگاه واقعی والیبال شهر ارومیه، بخش‌های خصوصی باید در کنار مدیریت شهری باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سال ۱۴۰۲ شاهد کسب نتایج خوب و آبرومند از سوی تیم‌های پایه و بزرگسالان شهرداری ارومیه بودیم و برای تداوم این موفقیت‌ها باید از بازیکنان بومی و نیز مربیان بومی حمایت‌های لازم انجام گیرد.

منافی در ادامه سخنانش تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه مفتخر به کسب نایب قهرمانی و مقام سومی در لیگ سال گذشته بوده، اما تا به حال موفق به کسب مقام قهرمانی نشده است و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان و شورا، امسال بتوانیم به مقام شیرین قهرمانی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا تیم والیبال شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ به سمت و سوی قهرمانی خواهد رفت.

نظر شما