شناسهٔ خبر: 67671739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه:

کوتاهی دستگاه‌های متولی موجب کناره‌گیری شهرداری ارومیه از تیم‌داری نخواهد شد

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز کوتاهی بعضی از دستگاه‌های متولی در امر ورزش دلیل بر کناره‌گیری مدیریت شهری از تیم‌داری حرفه‌ای نشده و نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: تیم‌های پایه و بزرگسالان والیبال شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۲ از شانیت و جایگاه واقعی ارومیه به حق دفاع کردند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار، شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و نیز زحمات عوامل اجرایی اعم از مربیان، کادر فنی و بازیکنان، افزود: از تیم‌های پایه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم والیبال شهرداری ارومیه از کسب نتایج خوب و آبرومندانه در رقابت‌های لیگ والیبال ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز کوتاهی بعضی از دستگاه‌های متولی در امر ورزش دلیل بر کناره‌گیری مدیریت شهری از تیم داری حرفه‌ای نشده و نخواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: با تمام توان از تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در والیبال و ورزش‌های همگانی هزینه نیست، یادآور شد: نباید سرمایه‌گذاری در بخش ورزش و ایجاد شادی و نشاط را با دید هزینه کرد بنگریم، باید به منابع مالی و درآمدی آن و ایجاد شور و نشاط اجتماعی نیز نگاهی داشته باشیم.

یوسفی تصریح کرد: حق نداریم نشاط، شور و شوق اجتماعی را از مردم بگیریم و کوتاهی دستگاه‌های متولی در امر ورزش را نباید بر سر شهروندان خالی کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی امر ورزش باید پاسخگوی مطالبات شهروندان بوده و بر کوتاهی خودشان پاسخگو باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: امروز نتیجه‌گیری و قهرمانی خواسته قلبی هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه است و این خواسته به‌حق آنها است و باید به آن احترام بگذاریم.

یوسفی اظهار کرد: اگر هواداران والیبال و رسانه‌ها از شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری گلایه‌مند هستند، به سبب عدم شفافیت سیاست‌های تیم‌داری بوده است.

نظر شما