شناسهٔ خبر: 67668203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون فرهنگی و دانشجویی از ترمیم حقوق کارکنان نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

پس از پیگیری های دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت رییس جمهور شهید کشور حضرت آیت الله رئیسی، دستورالعمل اجرایی نحوه محاسبه و پرداخت ترمیم حقوق کارکنان حوزه سلامت، ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، دکتر مهدی ابراهیمی گفت: به لطف خدا پس از گذشت حدود ۵۰ روز از شهادت رئیس جمهور شهیدمان، دستورالعمل اجرایی نحوه محاسبه و پرداخت ترمیم حقوق کارکنان حوزه سلامت تدوین و به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.
وی افزود: همیشه کارکنان نظام سلامت علیرغم سختی، کمبودها و فشارهای کاری با مشکلات معیشتی مواجه بوده و مسئولان وزارت بهداشت و به خصوص دانشگاه ها شرمنده زحمات کادر درمان و سلامت هستند. این خبر و نوید خوش را به همکاران دانشگاه می دهم که با توجه به پیگیری های دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت رییس جمهور فقید و مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستورالعمل فوق تدوین و به موسسات تابعه وزارت بهداشت ابلاغ شد.
معاون دانشگاه افزود: به طور حتم رییس دانشگاه و معاونت توسعه دستور اقدام لازم را برای صدور احکام جدید ترمیم حقوق انجام می دهند و به زودی شاهد پرداخت آن خواهیم بود که امیدوارم بخشی از مشکلات دانشگاهیان را برطرف کند.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه گفت: این خبر خوش ان شاءالله به کام دانشگاهیان شیرین باشد و در آینده نیز شاهد رفع تمامی مشکلات، گرفتاری و سختی ها از زندگی مردم نجیب ایران به خصوص کارکنان نظام سلامت کشور باشیم.

کد خبر: ۲۴۰۵۰۱

نظر شما