شناسهٔ خبر: 67681704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری:

جهادگران در کنار خدمات جهادی، مردم را در مقوله فرهنگی و سیاسی رشد دهند

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: جهادگران در کنار خدمات جهادی، مردم را در مقوله فرهنگی و سیاسی رشد دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در نشست گروه جهادی یاوران ولایت استان بوشهر اظهار داشت: دو بال خدمت و هدایت در کنار یکدیگر باعث پیشرفت جامعه می شود.

امام جمعه بوشهر افزود: تمام کتب آسمانی و پیامبران برای توانمندسازی شخصی و اجتماعی مردم و پیشرفت محیط اطراف آنها براساس عدالت پایگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: توانمندسازی افراد در عرصه فرهنگ و پیشرفت های زیرساختی بزرگترین خدمت به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق با هدف توانمندسازی باشد، گفت: اقداماتی که گروه های جهادی در مناطق محروم انجام می دهند، براساس دانش و اولویت بندی و بدون موازی کاری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: در کنار ارائه خدمات جهادی زیرساختی و رشد فرهنگی، مقوله تقویت و رشد بصیرت سیاسی براساس آموزه های اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری و امام راحل را بیان کنید.

وی با بیان اینکه هر فرد ایرانی باید یک نماد بصیرت در حوزه خودش برای جهان باشد، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق که تلفیقی مذهبی یا قومیتی است، ارایه خدمات جهادی براساس ایجاد وحدت، احترام، تنش زدایی و بدون تبعیض و با نگاه شهروند ایرانی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: بر روی کودکان، نوجوانان و جوانان با محوریت مسجد سرمایه گذاری شود و توانمندسازی زیرساختی و آشنایی آنها با فرهنگ اصیل اسلامی و بصیرت سیاسی نظر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما