شناسهٔ خبر: 67666531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دری نجف‌آبادی:

جمهوری اسلامی نقش بانوان را سازنده، تاثیرگذار و ماندگار می‌داند

کامیار زادفر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دنیا می‌خواهد نقش زنان را کمرنگ کند یا نقش آنها را به ابتذال بکشاند ولی جمهوری اسلامی نقش بانوان را سازنده، تاثیرگذار و ماندگار می‌داند.

صاحب‌خبر -

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۲۴ تیر در آیین اختتامیه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی اظهار کرد: ما الگوی بانوان نقش آفرین را به دنیا ارائه کرده‌ایم که دنیا نسبت به این الگو بی‌اهمیت است.

وی با بیان اینکه الگوی همه ما حضرت فاطمه زهرا(س) است افزود: ایشان در ابعاد تربیت فرزندان، همسرداری، خدمات اجتماعی و در تمام سنگرهای جهاد پرچم‌دار هستند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: کمال واقعی انسان‌ها به جنسیت ارتباطی ندارد بلکه به علم، عقل، معرفت، اخلاص، تقوا و مجاهدت در راه خدا ارتباط دارد. بانوان در تمام عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مذهبی می‌توانند اثرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در حال حاضر ۲۰ مدرسه حوزوی خواهران در استان وجود دارد و رشد قابل توجه این مدارس نسبت به گذشته نشان می‌دهد می‌توانیم کارهای بزرگی برای بانوان انجام دهیم.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی الگوهای مستند و قابل اتکا هستیم.

وی با بیان اینکه در این دوره رویش‌های جدیدی را شاهد هستیم گفت: از امروز فرآیند رویداد دیگری تحت عنوان بانوی دیار آفتاب را آغاز خواهیم کرد. 

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما جزو کشورهایی هستیم که در تمامی زمینه‌ها ظرفیت‌های منحصر به فردی داریم. استعداد نیروی انسانی فراوانی در کل کشور وجود دارد و نیاز داریم که این ظرفیت‌ها بیش از پیش معرفی شوند.

انتهای پیام

نظر شما