شناسهٔ خبر: 67666170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از انهدام باند فروش حواله‌ جعلی خودرو تا پلمب آرایشگاه زنانه در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از متلاشی شدن باند ۳نفره کلاهبرداری فروش حواله جعلی خودرو به ارزش یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر اینکه یک باند با شگرد فروش انواع خودروی ایرانی و خارجی تحت پوشش دفتر خدمات هنری ، بررسی و شناسایی متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اظهارات شکات و با اخذ نیابت قضائی متهم اصلی پرونده در شهر اصفهان شناسایی و با هماهنگی قضائی، کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اعلام داشته با ۲ نفر همدست خود با تشکیل شرکت صوری تحت عنوان دفتر خدمات هنری با اعتماد سازی و فروش چند خودرو با قیمت های پایین، اقدام به کلاهبرداری از ۲۶ نفر به مبلغ یکهزار میلیارد ریال کرده است.

دستگیری ۳۷ خرده فروش مواد مخدر در ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس و از مطالبات بحق مردم است، پس از هماهنگی قضائی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان ملارد به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح ۳۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

پلمب آرایشگاه زنانه متخلف در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه روند نظارت بر واحدهای صنفی و گزارشی از فعالیت آرایشگاه زنانه متخلف، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پس از شناسایی و بازدید از آرایشگاه و احراز تخلف های مربوطه، با هماهنگی قضائی، محل مورد نظر را پلمب کردند.

اجرای طرح آرامش در شهرستان بهارستان و دستگیری ۵۸ نفر خرده فروش

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای آرامش در شهر با هدف جمع آوری معتادان تابلو، به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح تعداد ۱۴۵ نفر از معتادان تابلو جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدندو همچنین تعداد ۵۸نفر خرده فروش مواد مخدر، تعداد ۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و مقدار یک کیلو و ۸۶۳ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

نظر شما