شناسهٔ خبر: 67669868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه شناگر قشمی به مسابقات کشوری راه یافتند

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه شناگر نوجوان دختر و پسر این شهرستان مرزی به مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشور راه یافتند.

صاحب‌خبر -

رضا ذاکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: «سپنتا چهارلنگ»، «مانلی بلالی پور» و «آیلین حمزه پور» سه شناگر مستعد قشمی در رده های سنی زیر ۱۰ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال در مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: شناگران قشمی با درخشش در مسابقات انتخابی استان هرمزگان و کسب یک مدال نقره و ۲ برنز در رشته‌ های ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال سینه جواز حضور در مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشوری را به‌دست آوردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: این سه شناگر زیر نظر معین حلاجی، خورشید محمدی و خدیجه خضری مقدم از مربیان شنای این جزیره در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

ذاکری اضافه کرد: مسابقات شنای زیر ۱۷ سال استان هرمزگان انتخابی مسابقات کشوری روز جمعه ۲۲ تیرماه جاری به میزبانی بندرعباس در استخر شنای هفت تیر این شهر در ۲ بخش پسران و دختران با شرکت شناگرانی از شهرهای مختلف این استان در چهار رده سنی و با هدف انتخابی برترین‌ها برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات استانی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال آیلین حمزه پور در بین ۳۰ شناگر عنوان دوم را به خود اختصاص داد و در رده سنی زیر ۱۰ سال سپنتا چهارلنگ در بین ۵۰ شناگر و مانلی بلالی پور در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در بین ۳۰ شناگر مقام سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: این سه شناگر به عنوان شناگران برتر این‌ دوره از مسابقات علاوه بر دریافت حکم قهرمانی، برای مسابقات‌ کشوری هم انتخاب شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما