شناسهٔ خبر: 67666019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انجام بیش از ۲۶۲ هزار آزمایش کلرسنجی آب در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۶۲ هزار مورد آزمون کلرسنجی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان طی سه ماه نخست سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در جمع خبرنگاران از انجام بیش از ۲۶۲ هزار مورد آزمون کلرسنجی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان طی سه ماه نخست سال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد فراتر از تعداد تعیین شده استاندارد است.

وی افزود: علاوه‌بر آزمون کلرسنجی، ۸۱۲۹ مورد آزمون میکروبی، بیش از ۳۱۵ هزار مورد آزمون کدورت و ۸۰۰ مورد آزمون شیمیایی نیز در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب‌وفاضلاب استان کرمانشاه و یا به صورت محلی و در محل، طی سه ماه نخست سال‌جاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه انجام پایش و تدابیر لازم جهت حفظ کیفیت آب شرب برای این شرکت در صدر اولویت‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: کنترل کیفیت آب شرب در کل استان به صورت مداوم و بر اساس استانداردهای روز در حال اجراست و یکی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی شرکت آب‌وفاضلاب استان کرمانشاه تضمین کیفیت آب شرب مصرفی در چارچوب استانداردهای تدوین شده برای مشترکان است.

نظر شما