شناسهٔ خبر: 67665920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی:

هفت زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

ایلام- ایرنا - هفت زندانی جرائم غیر عمد استان ایلام در مجلس عزای حسینی(ع) با همکاری ستاد دیه و بنیاد مستضعفان کشور از زندان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد در استان، با حضور" عمران علی‌محمدی" رئیس کل دادگستری ایلام،" حبیب‌الله بخشنده" دادستان مرکز استان و "جمشید اسکندری" مدیرکل زندان‌های ایلام برگزار شد.

بر اساس این گزارش آیین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در پایان مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در زندان مرکزی استان با حضور زندانیان برگزار شد که شور و حال حسینی را ایجاد کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این آیین با تاکید بر اینکه ماه محرم بهترین فرصت در راستای بهره‌مندی از فرهنگ حسینی است، گفت: فرهنگ و مکتب حسینی بهترین الگو برای زندگی امروز انسان است و بدون شک وقتی انسان در این مسیر قرار گیرد، راه سعادت را پیدا خواهد کرد.

هفت زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

"عمران علی‌محمدی" یادآور شد: مجموعه قضایی استان همکاری لازم را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند و امید است که با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی آنان فراهم شود.

مدیرکل زندان های ایلام در این آیین نیز در این آیین گفت: مجالس عزای حسینی(ع) در سطح زندان‌های استان با برنامه‌هایی از جمله سخنرانی روحانیون، عزاداری و سینه زنی، توزیع نذورات، روضه خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع محرم و عاشورا، قرائت روزانه ادعیه و محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.

جمشید اسکندری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ زندانی نیازمند مالی با حمایت خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده‌اند.

نظر شما