شناسهٔ خبر: 67664518 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در واکنش به ترور ترامپ

زاخارووا: آمریکا بهتر است به جای اوکراین برای امنیت داخلی‌اش سرمایه‌گذاری کند

اکرم ترابی

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پس از وقوع تیراندازی در کارزار انتخاباتی ترامپ تاکید کرد که ایالات متحده باید سیاست‌های «تحریک به نفرت» خود را «بسنجد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که از کمک‌های مالی ایالات متحده به اوکراین برای تحریک حملات علیه رئیس‌جمهور روسیه استفاده می‌شود و در عوض به ایالات متحده پیشنهاد کرد که در امنیت داخلی بیشتر سرمایه‌گذاری کند.

ماریا زاخارووا گفت: «شاید بهتر باشد از این پول برای تأمین مالی پلیس آمریکا و سایر خدماتی که قرار است نظم و قانون را در ایالات متحده تضمین کنند، استفاده شود.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد حزب جمهوری‌خواه روز شنبه و در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در باتلر در ایالت پنسیلوانیا، از یک سوء قصد جان سالم به در برد.

هنگامی که ترامپ مقابل جمعی از هوادارانش سخنرانی می‌کرد، چندین گلوله شلیک شد. یک گلوله به گوش راست این سرمایه‌دار آمریکایی اصابت کرد و او به سرعت به یک مرکز پزشکی در همان نزدیکی منتقل شد. ترامپ بعدا در بیانیه‌ای توضیح داد که حالش «خوب» است.

سرویس مخفی آمریکا گزارش داد فرد مظنون به تیراندازی و یکی از حاضران کشته شدند. ۲ آمریکایی دیگر هم به شدت مجروح شده‌اند. در محل تیراندازی یک قبضه اسلحه کشف شده است.

انتهای پیام

نظر شما