شناسهٔ خبر: 67667774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید حزب‌الله لبنان بر لزوم استفاده حداکثری از نبرد طوفان الاقصی

زهرا موسوی

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان بر لزوم استفاده حداکثری از نبرد طوفان الاقصی که شکستی جدید برای دشمن اسرائیلی است، تاکید کرد. به طوریکه یکی از نتایج این جنگ، تثبیت معادله بازدارندگی خواهد بود که با پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «حسن البغدادی»، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: در جنگ‌های قبلی با دشمن که در ماه مه ۲۰۰۰ میلادی با خواری از جنوب بیرون رانده شد و سپس پیروزی بزرگ در نتیجه جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ میلادی و درگیری‌های کوچک، دشمن شکست را پذیرفت اما تظاهر به عدم شکست کرد و وقتی جنگ طوفان الاقصی شروع شد، دشمن از همان ابتدا احساس شکست داشت و بعد از ۱۰ ماه می‌بینیم که چیزی به دست نیاورده است، بلکه شاهد بار سنگین ناشی از جنگ در جنوب و جابجایی و تخریب زیرساخت‌های نظامی و امنیتی آن هستیم که مهم‌ترینش گنبد آهنین است.

طبق گزارش العهد لبنان، سخنان البغدادی در یک نشست هم اندیشی درباره پیام آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا بود که در آن به آگاهی و بینشی که نبرد طوفان الاقصی به وجود آورد و با آشکار شدن واقعیت‌ها مفاهیم تغییر کرد، اشاره کرد.

وی افزود با وجود کشتارهای شنیع اشغالگران و با حمایت همه جانبه آمریکا، دشمن نمی‌تواند به هیچ یک از اهداف خود دست یابد و ما با خاورمیانه منسجمی روبه‌رو هستیم که جایی برای این وحوش نیست. این خون پاکی که ریخته شد هدر نخواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما