شناسهٔ خبر: 67661267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

شناسایی و رفع نقاط پرخطر جاده‌‌ای در مازندران

صاحب‌خبر -

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به افزایش ایمنی در راه های مازندران گفت: با نصب تابلوها و شناسایی نقاط حادثه خیز گام های ارتقای ایمنی در جاده ها برداشته شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به افزایش ایمنی در راه های مازندران گفت: با نصب تابلوها و شناسایی نقاط حادثه خیز گام های ارتقای ایمنی در جاده ها برداشته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  محسن محمد نژاد؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با هدف ایمنی در جاده ها نوسازی و بازسازی تابلوها و علائم ایمنی در محور های مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ارتقای سطح ایمنی جاده و سهولت تردد وسایل نقلیه در محور های مواصلاتی استان سبب شد تا نوسازی و بازسازی و تعمیر و نصب 2 هزار و 600 تابلوی علائم اخطاری و انتظامی انجام شود.

معاون اداره کل راهداری مازندران تصریح کرد: پاکسازی و شست وشوی 5 هزار عدد انواع تابلوی علائم اخطاری و انتظامی در مسیرهای مواصلاتی انجام شد.

وی ادامه داد: 185 متر مربع تابلو های اطلاعاتی در سه ماهه اول امسال توسط اکیپ های راهداری در جاده ها نصب شده است.

محمد نژاد همچنین تاکید کرد: نگهداری و ایمنی عبور و مرور راه ها از مهمترین سرمایه گذاری های انجام شده بوده و رویکرد صرفه جویی و استفاده بهینه از علائم عمودی راه، تعمیر و بازسازی علائم فرسوده و قابل استفاده در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: یکی از روش های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد شناسایی نقاط پرخطر است.

محمدنژاد بیان کرد: با شناسایی نقاط پرحادثه استان اقدامات مؤثری برای رفع مشکلات حوزه راه صورت گرفته که به دلیل زودبازده بودن توانسته در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: اداره کل در زمینه آشکار سازی نقاط پرحادثه زودبازه با نصب علائم و تابلو های فسفری و نصب جداکننده های میانی اقدامات لازم را انجام داده است.

محمدنژاد گفت: تکیه بر گسترش آموزش و فرهنگ سازی از عوامل موثر در کاهش تصادفات است که می توان ضمن کنترل و نظارت و با تبلیغات کافی اطلاع رسانی عمومی را افزایش داد.  

وی آموزش فراگیر و مجازات خاطیان را گام هایی موثر در زمینه فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
کپی شد

نظر شما