شناسهٔ خبر: 67655648 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مقاومت: هدف نتانیاهو اخراج فلسطینیان از غزه و کرانه است

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که هدف نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جنایات هولناک علیه مردم فلسطین، کوچاندن آنها هم از نوار غزه و هم از کرانه باختری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: نتانیاهو برای کوچاندن فلسطینیان نه فقط از نوار غزه بلکه از کرانه باختری هم تلاش می کند.

این سخنگو خاطر نشان کرد تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با ماشین کشتار و جنایات اسرائیل به کار می گیریم، مقاومت هرگز تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد مقاومت هرگز از  دفاع از مقدسات امت اسلام و ملت فسطین دست برنخواهد داشت و در این راه هر جانفشانی که لازم باشد، دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت نتانیاهو هر روز تلاش می کند تا مانع جدیدی  در برابر مذاکرات ایجاد کند، ولی مقاومت هرگز از شروط خود دست برنخواهد داشت.

سخنگوی جنبش حماس هم اظهار داشت تجهیز رژیم صهیونیستی به سلاح از سوی آمریکا از ابتدای تجاوزات متوقف نشده و این جنایات با گذشت زمان فراموش نخواهد شد و در خاطره ما باقی خواهد ماند.

وی افزود جهان باید در برابر این جنایات هولناک در غزه از خواب بیدار شود.

این سخنگو گفت آنچه امروز شاهد هستیم، هولوکاست نازیسمی است که اشغالگران برای درهم شکستن  اراده مقاومت در  غزه مرتکب می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما