شناسهٔ خبر: 67668872 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات ضد صهیونیستی در جنوب تل‌آویو با ۴ زخمی + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری امروز از عملیات ضد صهیونیستی در جنوب شهر «تل‌آویو» و زخمی شدن چهار صهیونیست خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه القدس در این باره اعلام کرد که یک شخص با خودرو خود صهیونیست‌ها را در چهار راه «نیر تزفی» در نزدیکی «الرمله» واقع در جنوب تل‌آویو زیر گرفت و سپس تیراندازی انجام شد.

در همین راستا، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات الرمله یک عملیات ترکیبی با زیرگیری توسط خودرو و تیراندازی همزمان بوده است.

فرمانده پلیس منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اولین زیرگیری علیه شهرک نشینان در یک ایستگاه اتوبوس و دومین زیرگیری در چند صد متری آن انجام شد.

طبق این گزارش، این عملیات منجر به زخمی شدن چهار صهیونیست شد که حال ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است. به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، یکی از شهرک نشینان زخمی شده نظامی و جمعی یگان «سییرت گعفاتی» ارتش رژیم صهیونیستی است و وضع او بسیار وخیم است.

منابع خبری صهیونیستی نیز از شهادت «محمد شهاب» ۲۷ ساله مجری عملیات که جوانی فلسطینی اهل قدس است خبر داده‌اند.

براساس اعلام پلیس رژیم صهیونیستی مجری عملیات از اهالی منطقه کفرعقب است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این عملیات در واکنش به حمله روز گذشته (شنبه) به آوارگان در منطقه «المواصی» خان یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه آوارگان در منطقه المواصی را هدف قرار داد و صدها تن از افراد بی‌گناه را در این منطقه شهید و زخمی کرد.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۸۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما