شناسهٔ خبر: 67653718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات/ چه زمانی اورونوف و حسن به تمرینات می‌آیند؟

مهدی روزخوش

بررسی شرایط باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نشان می‌دهد مدیران این باشگاه به دنبال جذب سه بازیکن خارجی هستند تا جای خالی نفرات جدا شده را پر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با پایان لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران و در شرایطی که پرسپولیس جشن قهرمانی گرفته بود، هواداران این تیم انتظار داشتند مدیران باشگاه به دنبال حفظ تیم قهرمان باشند تا عملکرد خوبی در لیگ نخبگان آسیا داشته باشند اما در فصل نقل‌وانتقالات شرایط برای پرسپولیس طور دیگری پیش رفت.

راهکار پرسپولیس برای جبران مافات در نقل و انتقالات

پیش از پایان فصل، ایسنا در گزارشی اعلام کرده بود که ۱۰ بازیکن پرسپولیس قراردادشان به پایان می‌رسد که در نهایت از این بین مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی از جمع سرخ‌ها رسما جدا شدند. درباره گولسیانی هم هنوز هیچ چیز قطعی نشده اما احتمالا او را هم فصل بعد با پیراهن پرسپولیس نخواهیم دید.

از طرف دیگر علیرضا بیرانوند با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد داشت، به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و عملا او را هم باید جدا شده قلملداد کنیم. البته درباره بیرو گفته‌ می‌شود مذاکراتی برای بازگشتش درحال انجام است اما بعید به نظر می‌رسد بیرو فصل بعد درون دروازه پرسپولیس بایستد.

در میان بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده، عیسی آل‌کثیر، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری قرارداد خود را تمدید کردند تا به این ترتیب در برخی پست‌ها پرسپولیس مشکل چندانی نداشته باشد. قرار است به زودی قرارداد سروش رفیعی هم تمدید شود.

البته مدیران این باشگاه در صدد هستند که سه بازیکن خارجی در پست مدافع راست، هافبک و مهاجم جذب کنند که در صورت عملی شدن، شرایط کمی برای پرسپولیس بهتر خواهد شد. در این میان مهدی عبدی هم که به صورت قرضی به تراکتور رفته بود حالا به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشته است.

آخرین وضعیت اورونوف و عبدالکریم حسن

در میان بازیکنان پرسپولیس، اورونوف هم با این باشگاه قراداد دارد اما با توجه به اینکه نام او در بین بازیکنان تیم المپیک ازبکستان وجود دارد، با رضایت باشگاه پرسپولیس این وینگر بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی المپیک ازبکستان در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

درباره عبدالکریم حسن هم با وجود پیشنهاداتی که از چند باشگاه قطری برای این بازیکن آمده بود، در آخرین نامه، پرسپولیس رسما با جدایی او مخالف کرده تا به این ترتیب او را فصل بعد هم پرسپولیسی بدانیم. بر همین اساس اگر مشکل خاصی رخ ندهد، این بازیکن قرار است از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

پرسپولیس درحالی امروز تمرینات خود را زیر نظر گاریدو آغاز خواهد کرد که در پست‌های مختلف این نفرات را در اختیار دارد:

دروازه‌بان

مهرشاد اسدی، امیررضا رفیعی

مدافع

فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان،  مرتضی پورعلی‌گنجی، عبدالکریم حسن، علیرضا بابایی

هافبک

اوستون اورونوف، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمد مهدی احمدی، وحید امیری، سعید صادقی، محمد خدابنده‌لو، میلاد سورگی، یاسین سلمانی، سینا اسدبیگی

مهاجم

ابوالفضل بابایی، علیرضا خدادادی، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی

انتهای پیام

نظر شما