شناسهٔ خبر: 67655470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تحول، واژه ای مانوس برای یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته تیم پرسپولیس که در میانه فصل از این تیم جدا شد با انتخاب تیم فولاد برای فصل آینده، باعث امیدواری هواداران این تیم شده است.

صاحب‌خبر -

یحیی گل محمدی سرمربی نام آشنای لیگ برتر فوتبال کشورمان که با تیم پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرد در میانه فصل لیگ بیست و سوم با سر و صدای فراوان از این تیم جدا شد. با جدایی گل محمدی اخبار و شایعات زیادی درباره تیم آینده این سرمربی موفق شنیده می شد. تیم های سپاهان، تراکتور نام هایی بودند که به عنوان مقصد بعدی این سرمربی مطرح می شدند. حتی در یک برهه شایعه ای از پیشنهاد یک تیم اماراتی به این سرمربی شنیده شد.

در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر، تیم تراکتور جزو تیم هایی بود که به طور جدی خواستار همکاری با این سرمربی بود و توافقاتی نیز صورت گرفت، اما با مشکلاتی که وجود داشت این همکاری اتفاق نیفتاد تا یحیی گل محمدی بدون تیم بماند. اما با پایان مسابقات لیگ برتر و با حل مشکلات، یحیی گل محمدی به تیم فولاد خوزستان پیوست. فولاد خوزستان در فصل گذشته با نیمکت متزلزلی که داشت جزو گزینه های سقوط به لیگ دسته پایین تر بود که با خوش شانسی توانست در هفته پایانی، در لیگ برتر ماندگار شود. هواداران تیم فولاد امیدوارند با جذب یحیی گل محمدی بتوانند در فصل آینده به روزهای اوج خود بازگردند و با این سرمربی نتایج خوبی در فولاد آرنا کسب کنند.

پس از اضافه شدن گل محمدی به تیم فولاد، این سرمربی لیست خود را ارائه داد و سریعا روند جذب بازیکنان لیست این سرمربی از سوی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید این تیم آغاز شد. با شروع فصل نقل و انتقالات، این تیم موفق شده تا الان ۳ بازیکن جذب کند و مذاکرات این تیم با باقی بازیکنان مدنظر این سرمربی ادامه دارد. 

محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن فصل گذشته تیم ملوان، علی نعمتی مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس که با این تیم قهرمان شده بود و محمدجواد محمدی مهاجم موفق فصل گذشته ذوب آهن ۳ بازیکنی هستند که تا به حال با تیم فولاد قرارداد بسته اند که با حضور یحیی گل محمدی به نظر می رسد این تیم در فصل آینده تغییرات زیادی را در سبک بازی خود تجربه کند.

نظر شما