شناسهٔ خبر: 67649040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پیغام بازگشت بیرانوند، یاغی‌گری رضاییان و هایجک شدن لیموچی/ چشمی و فرجی در استقلال و پرسپولیس ماندند

نقل و انتقالات دو تیم استقلال و پرسپولیس به شکلی نامنظم و با اخبار غیرقطعی پیش می‌رود که این وضعیت برای هواداران دو تیم نگران کننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و پرسپولیس در اولین سالی که فصل نقل‌وانتقالات تابستانی را با مالکان جدید پیش می‌برند، با چالش‌های جدی مواجه شده‌اند و هنوز هیچکدام نتوانستند برخلاف رقبای دیگر از جمله سپاهان و تراکتور موفق عمل کنند.

در استقلال به جز جذب میلاد زکی‌پور، سه بازیکن قراردادشان را تمدید کرده‌اند. آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی که در این بین گفته می‌شود احتمال حضور جلالی در ملوان برای گذراندن دوران سربازی وجود دارد. قرارداد صالح حردانی نیز به پایان رسیده که گویا این بازیکن ملی‌پوش هم با پیشنهادی از سوی سپاهان روبه‌رو شده و بعید نیست جمع آبی‌ها را ترک کند و به سپاهان بپیوندد.

استقلالی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات به دنبال بازیکنان دیگری هم هستند که گفته می‌شود یکی از این بازیکنان رامین رضاییان است. هرچند صحبت از لژیونر شدن این بازیکن در کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس هم به میان آمده، اما از آنجایی که هنوز نه لژیونر شده و نه پیشنهادی از پرسپولیس دارد، مذاکراتش با استقلال سر زبان‌ها افتاده است. در صورت پیوستن رامین رضاییان به استقلال، هرچند این بازیکن مستقیم از پرسپولیس به این تیم نمی‌رود، با این حال بازهم می‌تواند خلق و خوی یاغی‌گری را در این انتقال دید.

پرسپولیس اما همچنان وضعیت خوبی در نقل و انتقالات ندارد. جز تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، وحید امیری که به دلیل بالا رفتن سن بیشتر به نیمکت نشین تبدیل شده و فرشاد فرجی که گویا پرسپولیسی‌ها از سر اجبار او را حفظ کرده‌اند، به جز عیسی آل‌کثیر حتی بازیکنان شاخص این تیم هم حفظ نشده‌اند. مهدی ترابی و دانیل اسماعیلی‌فر که به تراکتور پیوستند، گئورگی گولسیانی وضعیتش نامشخص است، بیرانوند قراردادش را فسخ کرده و حتی بازیکنان دارای قرارداد از جمله عبدالکریم حسن هم به دنبال جدایی هستند.

در این بین پس از تمدید قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس، صحبت‌هایی از سوی مدافع سرخپوشان منتشر شد که گویا علیرضا بیرانوند تمایل شدیدی به بازگشت دارد. البته این به شرطی است که پرسپولیس شکایتش را از این دروازه‌بان پس بگیرد و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط خود بیرانوند هم متوجه شده ممکن است از نظر قانونی فسخ قراردادش مشکل داشته باشد و احتمال محرومیت او وجود دارد. به همین دلیل پیغام او برای بازگشت به پرسپولیس به نوعی عقب‌نشینی از موضع قبلی اوست.

پرسپولیسی‌ها با مهدی لیموچی هم مذاکراتی داشتند و در انتظار صدور رضایتنامه او از سوی باشگاه آلومینیوم اراک بودند، اما به نظر می‌رسد حتی در این یک فقره هم موفق عمل نکردند و اطلاعیه باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که به احتمال فراوان این بازیکن توسط باشگاه سپاهان هایجک شده و فصل آینده در اصفهان خواهد بود.

نظر شما