شناسهٔ خبر: 67655558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

النصر رسما با ما تماس گرفت

فدراسیون فوتبال عربستان پیش از آغاز نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرد باشگاه‌ها می‌توانند دو بازیکن خارجی بیشتر از فصل گذشته جذب کنند، اما مشروط بر اینکه سن آنها کمتر از 23 سال باشد.

صاحب‌خبر -

باشگاه النصر برای جذب یک ستاره زیر 23 سال با یک باشگاه آرژانتینی وارد مذاکره شده است.فدراسیون فوتبال عربستان پیش از آغاز نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرد باشگاه‌ها می‌توانند دو بازیکن خارجی بیشتر از فصل گذشته جذب کنند، اما مشروط بر اینکه سن آنها کمتر از 23 سال باشد.

در همین راستا باشگاه النصر برای جذب بالتازار رودریگز، هافبک آرژانتینی باشگاه راسینگ که 21 سال سن دارد، وارد مذاکره شده تا او را برای فصل جدید به خدمت بگیرد.

ویکتور بلانکو، رئیس راسینگ، در اظهاراتی به روزنامه المیدان عربستان گفت: النصر رسما با ما تماس گرفت تا رودریگز را جذب کند. ما هنوز به توافق نرسیده‌ایم، اما مذاکرات همچنان ادامه دارد.

رودریگز از ژوئیه 2023 در تیم بزرگسالان راسینگ بازی می‌کند. او در طول فصل گذشته 15 بازی در تمام تورنمنت‌ها انجام داد که طی آنها یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

لازم به ذکر است که النصر در تابستان امسال تاکنون هیچ قراردادی را امضا نکرده و در حال حاضر هم اردوی آماده‌سازی برای فصل آینده را در پرتغال برگزار کرده است.

 

نظر شما