شناسهٔ خبر: 67650416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بروجردی: تدابیر رهبری عامل اصلی افزایش مشارکت مردم در انتخابات بود

منیرسادات سیدرضا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که بدون تردید عامل اصلی افزایش مشارکت مردم در انتخابات تدابیر رهبر انقلاب بود.

صاحب‌خبر -

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون تردید عامل اصلی افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تدابیر مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مشارکت حداکثری بود؛ ایشان در مرحله دوم انتخابات فرمودند که اصل بر مشارکت حداکثری است چون نتیجه آن افزایش اعتبار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: از طرف دیگر فردی همچون آقای دکتر پزشکیان از طیف سیاسی دیگر تایید صلاحیت شد و پا به عرصه انتخابات گذاشت؛ همین باعث شد که بخش دیگری از جامعه که معمولا مشارکت کمتری در انتخابات دارند، تصمیم به مشارکت در انتخابات بگیرند. مجموعه این عوامل منجر به حضور مردم در پای صندوق‌های رای شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره دغدغه مشارکت مردم در انتخابات را داشته و در این دوره از انتخابات هم توصیه کردند؛ ایشان در هر دو مرحله از انتخابات ریاست جمهوری در همان ساعات ابتدایی رای‌شان را در صندوق انداختند و بیاناتی را هم فرمودند؛ لذا قطعا رهبر انقلاب نقش مهمی در افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشتند.

انتهای پیام

نظر شما