شناسهٔ خبر: 67653557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

پاسخ زنگنه به سعید جلیلی؛

آن را که حساب پاک است، از مناظره چه باک است!؟

بیژن زنگنه، وزیر نفت می‌گوید فیلم اظهارات اخیر جلیلی⁩ درباره کرسنت تکرار مکررات بود و هیچ پاسخ روشنی به شبهات مطرح درباره تقصیر یا قصور او در پرونده نمی‌داد.

صاحب‌خبر -
آن را که حساب پاک است، از مناظره چه باک است!؟
جنجال‌های «کرسنت» همچنان ادامه دارد؛ پس از اینکه سعید جلیلی با رد ادعای ملاقات با بابک زنجانی اعلام کرد؛ «نزدیک شدن به موعد اعلام رای دادگاه متخلفان موضوع کرسنت، صداها را در این زمینه بلند کرده است.»  اکنون بیژن زنگنه، وزیر سابق نفت درباره اظهارات جلیلی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «فیلم اظهارات اخیر آقای جلیلی⁩ درباره کرسنت متاسفانه تکرار مکررات بود و هیچ پاسخ روشنی به شبهات مطرح درباره تقصیر یا قصور ایشان در پرونده نمی‌داد.
 اصرار من به مناظره با ایشان بیش از آن که به قصد مقابله با اجحاف و ظلمی باشد که در حق من و برخی از همکاران طی این سال‌ها روا داشته شد. برای آگاهی افکار عمومی⁩ و دفاع از حقوق مردم مظلوم ایران است که منافع آن‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت قربانی ندانم کاری و لجاجت جماعتی شد که توهم خود بزرگ‌بینی دارند. ‏با این هدف، دعوت من از آقای جلیلی برای مناظره⁩ به قوت خود باقیست.
اگر با استناد به ۱۴ میلیون رای بتوان از مناظره روی گرداند به طریق اولی برای آن ۱۷+۳۲ میلیون نفر دیگر باید تن به مناظره داد. آن را که حساب پاک⁩ است از مناظره چه باک است؟»

نظر شما