شناسهٔ خبر: 67655735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دعای دختر شهید ابراهیم رئیسی برای مسعود پزشکیان

مهر : دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

صاحب‌خبر -

ریحانه سادات رئیسی ظهر شنبه در آئین اختتامیه سلسله نشست‌های ملت ابراهیم گفت: شهید رئیسی به دنبال مدیریت فقیهانه بود و زمانی که در آستان قدس رضوی درس خارج فقه می‌گفت بر موضوع عمل به نیت واقف تاکید داشت و نگاه ایشان به این عرصه کاملاً فقهی بود.

دختر شهید رئیسی بیان کرد: شهید رئیسی چه در زمانی که در قوه قضائیه و چه در زمانی که رئیس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می‌کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی می‌خواهد در مسیر انقلاب جهانی نبوی باشد.

رئیسی با بیان اینکه پس از پیامبر اسلام، انقلابی که از سوی ایشان آغاز شد با افول ارزش‌ها روبه رو شد گفت: در این برهه جامعه دچار نفاق شد و در عصر امیرالمومنین علی علیه السلام نیز ریزش‌هایی را شاهد بودیم و در دوران امام حسن مجتبی علیه السلام برخی خواص حتی سرداران سپاه ایشان دچار انحراف شدند و در زمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام وقتی جامعه می‌خواست بازگردد توانایی این اقدام را نداشت.

دختر شهید رئیسی با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی باید خود را حفظ کند گفت: اگر این امر رخ ندهد نابودی انقلاب اسلامی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی به دین وابسته است افزود: نهاد دین باید در راستای تولید علم و همچنین الگوسازی و مدیر پروری قدم بردارد.

دختر شهید رئیسی بیان کرد: در برهه‌ای در شهر تهران سخنرانان غیر معمم زیاد شده بودند که این امر موجب شد تا حوزه علمیه تلاش مضاعفی داشته باشد و در طی این سال‌ها نیز نیروهای خوبی تربیت کرده است که در عرصه‌های دیگر نیز نیازمند این رویکرد هستیم.

وی افزود: در زمان انتخابات ریاست جمهوری وقتی برای شهید رئیسی تبلیغ می‌کردیم، می‌گفتیم که می‌خواهیم به حکومت مهدوی نیل پیدا کنیم.

دختر شهید رئیسی در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور منتخب در منزل شهید رئیسی گفت: در این دیدار به دختر ایشان گفتم که دعا می‌کنم پدرتان عاقبت بخیر شود.

 

نظر شما